آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

نوع جدید صیغه در رسانه ضرغامی

این سریال های ماه رمضون پدیده جالبی هستند.هر سال یکی از سریالها خیلی قشنگ از اب در میاد و صد البته یکی دو تا تخمی هم پیدا میشه.اما امسال به نظر میاد شبکه ها با هم کورس گذاشتند که کدوم یکی از همه قشنگتر درست می کنند.منم  از همون اول نشستم یک وجب خاک و اغمائ رو دیدم اما دیشب اون دو تای دیگه رو هم دیدم یعنی شکرانه و میوه ممنوعه.شخصیت پوریا پورسرخ در شکرانه برام خیلی جالب بود.که همچین شخصی با این حجم پولی که دستشه اینقدر خداشناس باشه.بگذریم که به تیپ پورسرخ نمیاد که اونقدر مثبت باشه.اما سریال میوه ممنوعه از همشون جالبتر بود.دیشب فتوحی فهمید که دخترش به عقد اون پسره دراومده .بگذریم که با این که به شخصه خیلی از صیغه خوشم میاد اما یک جورایی احساس کردم دختره کار خیلی بدی کرده که به باباهه نگفته .اونم همچین آدمی گردن کلفت. پولدار . احتمالا بسیار بانفوذ. به شدت ناموسی و در یک کلام حاجی بازاری.اما نکته جالبش کجاست؟اونجا که که پسره به فتوحی میگه دختره تو زن شرعی!!!و قانونی منه و بعدش دختره شناسنامشو در میاره و نشون پدره میده و اون هم تاکید میکنه که شرعی!!و قانونیه و اگر تو شناسنامش دقت کرده بودید می دیدید که تو صفحه ازدواج فقط اسم پسره توی شناسنامه دختره هست  یعنی دختره باکره بوده که دختره چه باکره باشه چه نباشه برای قانونی بودن باید پدر اجازه بده که اون ازدواج کنه که ۱۰۰ در صد پدره راضی نبوده و می مونه شرعیش که چون دختره باکره بوده اجازه پدر باز هم حرف اول رو میزنه من خودم یک عمری دنبال همین بودم که چجوری میشه که صیغه رو بدون اجازه پدر انجام داد که بعد از کلی مکاشفه به این نتیجه رسیدم که نمیشه!توی مراجع معروف  آقای بهجت و آقای طباطبایی می گفتند که اذن پدر واجب نیست که اولی الان از نظرش برگشته!ولی هنوز اینو بعضیا نمی دونند و آقای طباطبایی هم که فوت کردند  و این وسط آقای به نام جناتی می گن که اذن پدر واجب نیست و در سایتشون هم اعلام کرند محض اطلاع شما می گم که من هر چقدر سعی کردم آدرسی  یا شماره تلفنی از دفتر ایشون پیدا کنم نتونستم.توی سایتش هم چیزی ندیدم و از هر کسی هم که پرسیدم می گفت نمیشناسمش!من روی اجازه اجتهاد ایشون حرفی نزدم بلکه در مورد وجودیتش سوال کردم!!اما این وسط یک استثنایی در مورد صیغه وجود داره که اگر دختر و پسر کفو هم باشند و پدر الکی مخالفت کنه می تونن بدون اجازه پدر برن ازدواج کنند در صورتی که این  دختر و پسر سریال میوه ممنوعه  با توجه به خانواده هاشون اصلا کفو هم نیستند.حالا روی چه حسابی با هم دیگه ازدواج کردند اگر بلدید شما بگید تا منم یاد بگیرم بلکه بکار ببندم.


فیلم Club Dread 2004 رو از اینجا دانلود کنید!بر طبق گفته کسانی که دانلود کردند باید فیلم جالبی باشه.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ

عمو جان ول کن شرع و مقدساتو. بکن حالشو ببر این شیخا فقط حرف مفت میزنن

اینم نظر جالب توجهیه!حتما روش فکر می کنم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ

Not Found
این فیلم هم نا مریی است انگار!

نه جونم مرئی بود منتها چون شما زود به وبلاگ سر زدی لینکش نامرئی شد!من که گفتم اینها که سرعتشون بالاست معمولا 24 ساعت باقی می مونند پس اگر دوست دارید دانلود کنید یکم بیشتر به اینجا سر بزنید یا این که از فید وبلاگ استفاده کنید.

حسن جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

جیگر اونا اردواج دائم کرده بودند نه صیغه ، واسه ازدواج دائم هم احتیاج به اجازه پدر و مادر ندارند فقط کافیه دختر رشیده (یعنی بزرگ و توانایی گرفتن تصیمم درست رو داشته باشه) اون مال صیغه است که حتما دختر باید از پدر یا جد پدری اجازه داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد