آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

انتخابات

به تازگی تو اینترنت نوای تحریم انتخابات و این خزئبلات میاد.نمونش هم در بالاترین زیاده.هر کس یک حرفی میزنه میگه اینا خیانت میکنن باید برانداری کنیم. مگه قبلیا چه کردن؟رای بدم که بدبختیام بیشتر بشه؟ و....اینم چندتا اسنپ شات از این سری عکس ها

 

 

 

خیلی از انتقادهایی که میس کنند واقعا بجاست چون خیلیاشون بیشتر جیبشون رو پر می کنند تا این که بیان به ملت خدمت کنند.اما من رای میدم چون می خوام مهرش تو شناسنامم بخوره

مزاحم تلفنی

چندتا مزاحم تلفنی خنده دار ببینید  دفعه بعدی کلیپ های مربوط به دفاع مقدس رو می زارم

 

کلیپ اول

کلیپ دوم

کلیپ سوم

کلیپ چهارم

 

تصمیم انقلابی من!

اونایی که مشتری سایت دانلود فیلم من بودن احتمالا از تصمیم جدید من اگاه شدن.نمیدونم چی شد سر کلاس مکانیک خاک زد به سرم که کل فعالیت های اینترنتیم رو به صفر برسونم!از کارکردن برای فروم ها گرفته تا اپدیت کردن سایت شخصیم!همون شب هم تصمیمم رو عملی کردم.و با عملی کردنش هم الان عملا در اینترنت کاری ندارم و این که میام به بالاترین سر میزنم فقط به خاطر اعتیادم به اینترنته!ولی با این حال خیلی وابسگیم به اینترنت کم شده.


تجربه این سایتم خیلی خوب بود.فهمیدم که اگر خودم بخوام و اقعا میتونم وبمستر خوبی بشم!امار بازدید از اون سایتم چند روز پیش به ۳۸۰۰ تا در روز هم رسیده بود  کلی هم تقاضای تبادل لینک ازم شده بود توسط سایتهای خارجی.گوگل هم که ماشالله برام سنگ تموم گذاشته بود  من معمولا تو صفحات اول نتایج جستجو بودم و بعضا اولین نتیجه!اما این کار رو ترک کردم چون که این ترم واقعا قصدم اینه معدلم رو بالای ۱۹ برسونم.جوری هم انتخاب واحد کردم که امکانش برام هست. دوما این که من کلنگ مفت هم به قبر پدر خودمم نمیزنم!چه برسه به این که برای ملت بیام مفتی کار کنم .بحث درامد اینترنتی هم که برام منتفی بود .حتی اگر پولی هم از این راه بدست میاوردم در حلال بودنش شک داشتم و فکر کنم حکم مال حرام مخلوط به حلال میگرفت و باید با یک سری پروسه های نه چندان خوشایند حلالش می کردم  در مجموع لینک مستقیم دانلود فیملم رو مثل سابق انتهای پست های این وبلاگ میزارم! (الان تو دوره بازگشت هستیم  ) هر وقت که وبلاگ اپدیت بشه یک لینک قرار داده میشه!درخواست فیلم هم نکنید که اصلا ترتیب اثر نمیدم.


حالا که از اینترنت زدیم معضلم شده خواب زیاد!۱۲ شب میخوابم همش میگم صبح میرم کتابخونه که متاسفانه ۱۲ ظهر بلند میشم هی میخوام ترک کنم هی نمیشه!جالبه بینش هم همش بلند میشم اما دوباره میخوابم!


خدا رو شکر ترم قبل زیاد تر نزدیم.می خواستیم معدلمون بشه ۱۸ شد ۱۵.۲۸ ! البته منم زیاد نخوندم براش.ولی نمره هام این ترم جالب هستند!برای هر کی گفتم خندیده میگم شما هم بخندید!


دینامیک=۱۸.۵ جزو ۱۰ نفر اول کلاسها


معادلات دیفرانسیل =۱۷.۵ نفر سوم کلاسها!


مصالح سختمانی =۱۹ نفر اول کل کلاسها!


مقاومت مصالح= ۷.۵


خدا رو شکر بهمون داد ۹ که معدلمون رو زیاد نکشه پایین!اگر حذفش میکردم معدلم 16.5 بود که گفتم شاید پاسمون کنه.البته بی انصافی نمی کنم منم زیاد براش نخونده بودم ولی اونم خیلی سخت گرفته بود!






فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007) dvdscr رو با لینک مستقیم از اینجا و اینجا دانلود کنید.