آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

تابستان موفق

این تابستونی که داره تموم میشه پربارترین تابستونی هست که به عمرم گذروندم.تصمیم گرفتم به جای این که تجربه زهرماریه پارسال رو تجربه کنم و ترم تابستونی بردارم(و برینم تو واحدها) بجاش کارهایی رو انجام بدم که همیشه حسرت انجامشو داشتم و به دلایلی از جمله گشاد بودن ماتحت.عدم وقت کافی.تداخل با سایر کارهای زندگی نتونسته بودم بالاخره انجام بدم. 

1_من حدود یکساله که به سرم زده انگلیسیم رو قوی کنم و تافل بگیرم و بورس بشم برم خارج درس بخونم.دیدم مشکل عمده من و خیلیای دیگه کم بودن دامنه لغت و listening ضعیف هست برای همین شروع کردم لغات کتب و فیلم هایی رو که دیدم حفظ می کردم.توی این هیری ویری یک کتاب پیدا کردم که لیستی از 1400 لغت پرکاربرد انگلیسیه.کتاب خوبیه و می تونید اونو از اینجا دانلود کنید.من چند بار تصمیم گرفتم کل لغاتشو حفظ کنم ولی نشد تا این تابستونی که شد!حالا تقریبا همشو حفظ کردم ولی توی این چند روز اخر تابستون باید یکی دوبار دورشون کنم تا کاملا بهشون مسلط بشم.بعدش هم همینجوری پراکنده میام لغت حفظ میکنم و کتابهای انگلیسی می خونم بلکه انشالله تافل بگیرم.در ضمن این ترم قصد دارم مقاومت مصالح رو از روی کتاب تیموشینکو به زبان اصلی بخونم.توی تابستون لغاتش رو ترجمه کردم تا در طول ترم مشکل چندانی نداشته باشم..حالا دیگه ببینم چی میشه... 

2_من به ارزوی دیرینم رسیدم و تونستم روی اب وایسم!این برای من یک رویا شده بود که شنا یاد بگیرم ولی این تابستونی رفتم کلاس و بالاخره تونستم.فعلا که یک روز در میون میرم استخر قصد هم دارم در طول ترم هر هفته جمعه ها برم استخر.اینم ببینم چی میشه.... 

3_ما بالاخره اتوکد رو یاد گرفتیم!اویل تابستون شروع کردم به یادگیری اتوکد و تونستم 2-3 پلان کامل رو بکشم البته دوباره کون گشادی رو پیشه کردم و نگاش نکردم و ازش یادم رفته ولی دوباره با شروع ترم سعی می کنم ماهی یکی دو پلان بکشم تا دستوراتش یادم نره.... 

4_در کاهش وزن هم موفق بودم و تونستم 7 کیلو کم کنم!ماشالله هزار ماشه از بس دوچرخه ثابت کار کردم عضلات پام خوش فرم شده.اینم قصد دارم هر هفته 3 جلسه در طول ترم برم.. حالا امیدوارم به خاطر کم کردن فعالیت ورزشیم به خاطر شروع دانشگاه دوباره وزنم نره بالا....