آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

فیلمو گرافشناسی ۲

اینم قسمت دوم معرفی فیلم به روش خودم که قولشو قبلا داده بودم.

Match point

داستانی جالب در مورد خیانت به همسر.فردی که همه چیزش رو از همسرش به دست اورده به همسرش خیانت می کنه اما در آخر فیلم خرابکاریاشو درست می کنه و همسرش چیزی نمی فهمه.فیلم قصد داره اثر شانس رو در زندگی بیان کنه که در اخر فیلم هم خیلی جالب اونو نمیگه.فیلم رو به همه پشنهاد می کنم و امتیاز 8 از 10 بهش میدم.

28 Weeks later

فیلم جالبیه میشه گفت کپی nights of living dead هستش البته ورژن 2007 این فیلم.به نظر من که خیلی شبیه فیلم های خوناشامه و از اونا هم خیلی بهتر فقط فرقش اینه که در این فیلم یک ویروس کار اون ومپایرها رو می کنه.در این ژانر من بهش امتیاز 8 از 10 میدم و پیشنهاد می کنم ببینیدش.

Captivity

به اون صورت فیلم دلهره آوری نیست یا بهتره بگم اصلا ترسناک نیست.فقط رمز آلوده.اون طوری که فکر می کردم جذاب نبود.ولی بازیگر خانومش الیشاکوتبرت جذابیت زیادی داشت!در کل اگر این فیلم رو نبینید چیزی رو از دست ندادید ولی اگرم ببینیدش در صورتی که به این سبک علاقه داشته باشید براتون جذابه.من به این فیلم امتیاز 5 از 10 میدم.

ُThe prestige

فیلی بسیار بسیار زیبا ار رقابت دو شعبده باز که واقعا هفت خطی و خیانت رو به معنای واقعی کلمه میتونید توی این فیلم ببیید.با وجود این که مدت زمانش 2 ساعته اما در حین دیدن اصلا خستگی رو احساس نمی کنید و به هیچ وجه کسل نمیشد از داستان .من با وجود این که دیدمش اما میخوام برای فهمیدن جزئیات یکبار دیگه اونو کامل ببینم.شخصا بهش امتیاز 10 از 10 میدم و به همه پیشنهاد می کنم که ببیننش.

Pan`s Labyrinth

فیلم بسیار جالبیه در صورتی که در نظر اول اصلا اینطور به نظر نمیاد.تنها اشکالی که از این فیلم میگیرم...ولش کنید فکر کردم دیدم اشکالم به هیچ وجه وارد نیست!با این که برای بچه هاست اما در مواقعی که صحنه ها ترسناکه شما می ترسی.شما به خاطر داستان اشکتون هم درمیاد اینقدر که خوب ساختنش.برای من ۷۵ کیلویی که همچین اتفاقی داشت میوفتاد!3 اسکاری که گرفت نوش جونش!در سبک خودش امتیاز 10 بهش میدم اما در کل از میان همه سبکهای موجود امتیاز 8 بهش میدم.این فیلم رو از دست ندید!


طبق روال همیشه(اکثر مواقع) لینک دانلود یک فیلم رو با قابلیت resum براتون میزارم.برای ایندفعه آخرین فیلم آنجلینا جولی رو براتون میزارم که در سرور شخصی یک بنده خدایی آپلود شده و سرعتش باید عالی باشه.در مورد کیفیت چیزی نگفتن اما با توجه به سوابق ایشون و بقیه فیلمهایی که آپلود کردند کیفیت عالی باید باشه!حالا محض محکم کاری اگر دانلود کردید بگید تا یک عده ای از سر در گمی در بیان.فیلم A Mighty Heart از اینجا دانلود کنید.پسورد هم در بخش نظرات.تشکر یادتون نره و اگر دوست دارید در این وبلاگ لینکهای دایرکت بیشتر معرفی بشه نظراتتون رو در مورد این پست و یا هر قسمت دیگه ای که دوست دارید بگید.(تاحالا که بی بخار بودید)

پی نوشت:من نمیدونم بعضیا با کجاشون دانلود میکنند!الان تست کردم لینک کاملا درسته و کار میکنه!اگر هم سرعت کمه باید خدمتتون عرض کنم که این مطلب بالای ۱۳۰۰ بازدید داشته و در بالاترین همه واسه دانلود اومده بودند.واقعا حالا که سرور نترکیده برید خدا رو شکر کنید چیزی بالاتر از ۷۰۰ گیگ ترنسفر مطمئنما فرستندش به ..خوردن افتاده.پسورد هم اگر مشکل داره چه جوریه واسه بعضیا کار کرده؟۲ تا پسورد در بخش نظرات هست هر دوشون رو امتحان کنید.اگر کار نکرد تایپش کنید و کپی پیست نکنید فقط به حروف بزرگ و کوچیک دقت کنید www.Winwarez.com رو هم امتحان کنید اگر جواب نداد و ارور crc داد مشکل از شما بوده و بد دانلود شده!نظری بود در خدمتم.

ارتقا

_هفته مزخرفی رو در اینترنت داشتم.
_ قیمت اینترنت کرج بیداد می کنه!بابا مثلا نزدیک به تهرانه کو انصافتون؟ 100 رحمت به قم.ارزونتره
_ قبض موبایل ایندفم اومد.با این که کمتر از همیشه اومد ولی خیلی عصبانیم. مالیات.عوارض.آبونمان.جابجایی به همراه کیفیت مزخرف و سرویس دهی آشغال.می خوام ایرانسل بگیرم.گور بابای خط 4!
_ به شلامتی به کمر بند سبز تکواندو ارتقا پیدا کردیم.حالا تازه باید برم مبارزه کردن یاد بگیرم!
_ برید اینجا اولین مورد منم! حتی جلوتر از غول اینترنتی ویکی پدیا!توی گوگل انگلیسی هم با جستجوی این کلمه سوم هستم.حالا چرا فرق فوکوله نمیدونم.بهرحال مبارک باشه!

عید فطر مبارک

چند وقتیه که توی این مملکت حرف از سند چشم انداز ۲۰ ساله میزنن که میتونید متن کاملشو از اینجا بخونید.به من اصلا ربطی نداره که با خوندن این سند و اهدافش روده هاتون از خنده چند تیکه میشه      بهر حال کار جالبیه که نفر اول مملکت همچین چیزی رو تدوین کنه و برای اصلاح کشور به همه ابلاغ کنه.بگذریم....با شروع ترم جدید منم تصمیم گرفتم که یک سند چشم انداز ۳ ساله واسه خودم درست کنم.و این چیزایی که توش ذکر کردم قصد دارم بهشون برسم و انشالله هم که برسم یعنی در غیر این صورت خیلی عقبم و باید از همین حالا به فکرش بود(شاید هم دیره) اما چرا مکتوبش کردم؟چون اگر خدانکرده این وبلاگ  ژیزوری من ۳ ساله دیگه ژابرجا بود بیام اینا رو بخونم ببینم چقدر بهشون رسیدم.اگر خدانکرده الواط شدیم یا کراکی یا مهندس! بهرحال ببینم الان چی تو این فکرمه....حالا مفادش(قبل از همشون یک انشالله بزارید)

۱ـدر ۳  سال دیگه من مدرکمو با معدل بالای ۱۶ گرفتم و یک مهندس بی سواد نیستم!روی درس های اصلیم هم خیلی کار کردم و الکی این مدرکو یدک نمی کشم.

۲ـتسلط کامل به نرم افزار autocad و etabs دارم.

3ـ یک نقشه بردار حرفه ای هستم و دوره های اموزشی دوربین های مختلف رو گذروندم.

4ـ تسلط کامل به زبان انگلیسی و دارنده مدرک تافل

5ـ در دروس دانشگاه از منابع انگلیسی استفاده می کنم.

6ـ دارنده کمر بند مشکی تکواندو و بعضا هم دارنده مقامی در مسابقات

7ـ دارنده هیکل ورزشی (بدن سازی و یا پیاده روی مستمر علاوه بر تکواندو)

8ـ در زمینه مسائل اعتقادی تکلیف خودمو روشن می کنم!یا مثل ادم فرائض دینی رو انجام میدم یا این که قیافمو از حالت حزبل فعلی در میارم و ادعایی مومن بودن هم نمیشه( مثل نماز اول و قت و درست و حسابی روزه کامل .مسائل مالی و مهمتر از همه وسواسی رو ترک کرده ام برای همیشه! گناهان مزخرفی رو که در کتمان انجام میپزیرن به صفر می رسونم و...)

9ـ در  مسائل بنیادین اعتقادی هم مطالعه خوبی می کنم و چند کتاب درستو حسابی از آیت الله منتظری.مطهری و دکتر شریعتی و هر کسی که قشنگ نوشته باشه می خونم در زمینه هایی مثل اعتقاد به خدا.معاد.قیامت.زن

10ـمن یک جورایی خوره فیلم هستم!فیلم های زیادی دیدم و جزو تفریحاتمه!(البته با علاقه ای که الان بهش دارم امیدوارم فقط این بند اجرا نشه و مانع اجرا بقیه بندها هم نشه!)

 

11ـمن هیچ واحدی رو دانشگاه نیوفتادم مگر همین معادلات دیفرانسیل رو که در تابستون به مقام افتادن نائل شدیم.

12ـ اهل زید بازی و کثافت کاری نیستم.

13ـرفقای بسیار زیادی دارم (بیشتر از حالا) و صد البته اهل رفیق بازی در حد متعارف هستم.

14_ساعت مطالعه غیر درسی رو در حد زیادی بهبود میبخشم.

کاری ندارم چقدر بهم خندیدید!چون نه من تو رو میشناسم نه تو منو!این وبلاگم واسه همچین کاری زدم.اما پیشنهاد میکنم شما هم یک همچین چیزی واسه خودتون درست کنید(الزامی به نوشن در وبلاگ نیست) حالا اسمشو هر چی میخواید بزارید مثل (لایحه حمایت از ازدواج موقت) یا (لایحه حمایت از حذف مهریه و نفقه)یا هر چیز دیگه ای می خواد باشه.مهم نفسه!

در کل من میخوام با این سند در سه سال دیگه به یک انسانی با سواد و  دارنده اخرتی نه چندان بد(گناهان فعلی و سابق و احتمالی در اینده)  همراه با یک تریپ دختر کش بشم.امیدوارم به تک تکشون در 3 سال دیگه برسم.

 


با توجه به این که سرتون درد امد و از اونجایی که با امدن به این وبلاگ وقتتون زیاد تلف نشه مثل همشه لینک فیلم براتون میزارم.منتها امروز چون عید فطره یک چیز ویجه واستون دارم(از اون ویجه هاست) برید اینجا و ۱۱ تا فیلم دانلود کنید!کیفیت بعضیاشون نوشته شده ولی اونایی رو که ننوشتم منم بیل میرم!فقط بگم فیلم run fatboy کیفیتش cam  هست.پس اگر فیلمی رو دانلود کردید کیفیتشو در بخش نظرات بگید تا بقیه دوستان تکلیفشونو در مورد اون گمنام ها بدونن.این لینکها فعلا ۵ روزیه که هستن اما چقدر عمر بکنند هیچ اطلاعی ندارم هیچ حدسیم نمیزنم!

فکر نمی کنم هر جایی چنین لینکهایی رو پیدا کنید ولی توی این وبلاگ می تونید.پس نظرات در مورد مطلب اصلی یا فیلم ها یادتون نره!