آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

علت ننوشتن طی چند سال گذشته

خیلی وقته که وبلاگ رو اپدیت نکردم..خیلی وقته.........اما نوشتن رو ادامه دادم. اون هم به صورت مستمر.فقط شخصیم می نویسم و جایی پابلیش نمیکنم. شاید بشه گفت تنها کاری هستش که به صورت مستمر برای چندین سال ادامه دادم. منتها فقط برای خودم توی هارد کامپیوتر مینویسم.......

الان که بعد بعد از چندسال به وبلاگ سر زدم و نوشته های سابقم رو خوندم واقعا خندم گرفت....در طی این چند ساله من خیلی فرق کردم.خیلی...شاید بگم چندین بار به طور 180 درجه تغییر کردم...و باز هم تغییر خواهم کرد.....

در حال حاضر من به رویای سال های گذشتم رسیدم و در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستم ( بورسیه گرفتم).

نمیدونم هنوزم کسی لینک منو نگه داشته یا نه...کسی به اینجا سر میزنه یا نه.......جالبه که رنک گوگل وبلاگم هنوز 2 هستش و پایین نرفته........