آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

عید فطر امسال

بعد از گذشت یک هفته عید فطر را پساپس تبریک میگم!اینم بگم که من چون در این چند روزه قم بودم متوجه شدم که وضع عید فطر امسال خیلی قاطی پاتی شد!تا جایی که من متوجه شدم ایت الله منتظری صانعی مکارم وحید خراسانی و سیستانی گفتند دوشنبه عیده و حکومت و یکسری دیگه از مراجع هم یکشنبه رو عید اعلام کردن...حالا از سر بی اطلاعی یک روز کم یا زیاد گرفتید برید دنبال حکمش تا ببینید کدوم گل رو باید به سر بگیرید.................. 

قیمت سکه واقعا گرون شده.........یادمه پارسال تمام سکه بهار انقلاب شکوهمند ازادی ایران 190 بود الان شده 240 تومن.ماشالله  به این نوسان!.......به سرم زده انشالله تا اخر این دوره دانشجویی با قناعت + کار دانشجویی + تیغ زدن یکسری افراد از پیش تعیین شده بتونم معادل 50 میلیون ریال ایرانی سکه حالا از هر نوعش که شد خریداری کنم........از قصد ایجا اطلاع میدم تا بعدا که این خراب شده رو اگر نگاه کردم ببینم این تصمیم انقالابیم تا چقدر بیشتر محقق شده!

برای ارشد کلی خرید کردم .کلا 20 روز خوندم و  الانم 15 روزه که به علت فشار زیاد درسا بوسیدمش گزاشتمش کنار دیزی سنگی مش ننه...........انشالله از فردا شروع میکنم.........هدف فقط دولتی روزانه گرایش سازه......ترجیحا دانشگاه شریف  اون هم بابت تشکر از پدر به خاطر زحمات اخیرش! 

بالاخره با بابام بعد از یکسال اشتی کردم و بعد از 6 ماه از کرج برگشتم امدم به پابوسی ننه بابا.باشد که قبول افتد.............خیلی جالبه.30 دقیقه بعد از روبوسی با پدر بزرگوار نه گذاشتم نه برداشتم  و به عنوان شیرینی اشتی کنون از پدر شهریه عقب افتاده دو ترم رو طلب کردم که حاجی هم یک شصت خوشگل از فاصله 2 متری بهم نشون داد و منم در پوست خودم نمی گنجیدم و شور پدرانه رو در بند بند بدنم حس میکردم! 

کاروبارم معلومنیست.......شاید تا اخر امسال هم خونه ای پیشم بمونه.....یکذره ما تحتش فراخه و بلد نیست زندگی کنه.منم که در طی 3 ماه اخیر واسه خودم خانمی شدم و موفق به فراگیری پخت 9 غذا از جمله خورشت بامیه.بادمجون.قیمه.کدو و همچنین استمبولی مرغ ماکارونی شدم و اگر بی انصافی نباشه دسپختمم بد نیست همچنین از حالت پنجل بودن (اصطلاحی لری هستش و به کسی اطلااق میشه که از بس کثیف و شلختس هر جا اطراق کنه بعد از 3 روز اون محل از مسکونی و طویله تغییر کاربری میده) در اومدم و سعی میکنم خونه مرتب بمونه.اما این همخونه ای هنوز اصلاح ژنتیکی نشده و پنجله....منم که مقرراتی و حساس!..........اما بودنش یک خوبیایی داره از جمله این که من میتونم خودمو اصلاح کنم و بهتر با مردم کنار بیام و یک سری چیزایی که اون یارو توش تبحر داره رو یاد بگیرم.........حالا بود یا نبودش رو بعدا بهتون اعلام میکنم......... 

 

همینجا بدور از هر گونه شوخی اعلام میکنم که قصدم اینه که انشالله تا 30 سالگی مدرک دکتری رو بگیرم (از خارج از کشور و فقط به صورت بورسیه) و  استاد دانشگاه بشم اونم عضو هیئت علمی و به کمتر اتز ان راضی نخواهم شد......انشالله!