آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

ارث

به تازگی وقتی تو آینه نگاه می کنم یک تار موی سفید رو همش تو سری می بینم.اولش فکر می کردم انعکاس نوره ولی بعدش فهمیدم که نه بابا کاملا واقعیه .خوانواده ابوی اینجانب یک ارث بدی دارند و اونم سفیدی زودرس مو هست!خود بابام که همه میگن موهاش خیلی زود سفید شده بود یعنی از ۴۰ سالگی دیگه موهاش به سمت پشمک شدن پیش رفته.عمم هم اینطوریه.پسر عمع هام هم یکیشون بدجوری ارث خوره  .ارثش هم به ما ۳ تا برادر رسیده!اولی برادرمون که دیگه خیلی تابلو شده دومی هم تو سرش پیدا شده و دقت کنن متوجه میشن سومی هم که من باشم دچار شدم من نمیدونم چرا من قدبلندی رو از بابام به ارث نبردم؟نمی گم قد کوتام ولی خب وقتی موهام زودسفید میشن لااقل قدم هم به اندازه بابام باشه که دلخوشی داشته باشم.اکثر موقع ها فکر می کنم قدم کوتاس و اگر احیانا ما هم با توجه به تغییراتی که داره درونمون اتفاق میوفته اگر خواستیم با دختری رفیق شیم(که امیدوارم این اتفاق نیوفته) یک وقت از نظر قد کم نیاریم.قدم ۱۷۵ هست و رفتم تو اینترنت سرچ کردم دیدم از تام کروز بلندترم واقعا در پوست خودم نمی گنجیدم حالا یکی نبود بگه خب که چی؟سرچ رو ادامه دادم  تا این که فهمیدم در میان شخصیت های مشهور هم قد هیتلر هم هستیم خدا رو شکر .ولی دوست داشتم ۱۸۵ می بودم.بهر حال همینه که هست!شما هم برید اینجا یک مقایسه ای بکنید.


توضیح:پیش بینی پست قبلی درست از اب دراومده.امتحانات نزدیک است.فکری باید کرد.



از اونجایی که دیر پست میدم این قسمت رو از نظر کیفی پر بار می کنم و سعی می کنم به جای تک لینک ایندکسفیلم معرفی کنم و برید چندتا فیلم دانلود کنید.برید اینجا و بالای ۳۰ تا فیلم دانلود کنید!البته بعید میدونم زیاد عمر کنه پس بجنبید.کیفیت فیلمهایی رو هم که دانلود کردید بگید تا بقیه دوستانتون استفاده کنن.

پی نوشت:سایت مشکل پیدا کرده اما ادمینش گفته به زودی مشکلش رفع میشه.