آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

بالاخره وصل شد

صدای من رو از کرج میشنوید.بالاخره بعد از یکماه سردرگمی و گشادبازی کارمندان مخابرات اینترنت زپرتی اینجانب در کرج وصل شد و از همین الان برای مشروطی خودم در دانشگاه لحظه شماری میکنم .خیلی طول کشید تا وصلش کنند.یه ۱۰ روزی که اولش طول دادن.یک هفته دیگه خونه توش بنایی بود بعد مخابرات به امضا گیر داد و بعدش هم اسپلیتر ما در مخابرات سوخت و کلا یکماهی طول کشید.از صبانت سرویس گرفتم و سرعت دانلودش در شبانه متوسط ۶۰ کیلوبایته البته اگر ولش کنم فقط دانلود کنه(۷۰ هم میره)که این سرعت در کرج خوبه.

این سیستم جدید که خریدم با این که دوهسته ای amd داره ولی نمیدونم چرا اینقدر کنده.یا به خاطر bitdefender internet security 2008 که نصب کردم یا به خاطر اینه که هنوز درایور گرافیک رو نصب نکردم(سی دیش رو گم کردم) یا کلا هر چی فحش به amd میدادند راست بوده!یکی از این سه حالت که بعدا کشف میشه....

راستی چند وقتیه که دومین شخصی وبلاگ رو ثبت کردم به همراه چند مگ هاست.البته پولی بابتش ندادم و به خاطر یکسری کارهایی که برای یک شرکت کردم اونا هم اینو دادن.میخوام سر کیسه رو شل کنم بدم برام قالب اختصاصی طراحی کنند.در وبلاگ جدید انشالله بخش مجزایی وجود داره به نام بخش دانلود!خلاصه دارم حسابی خودم رو برای امتحانات ترم اماده می کنم.

این مقاومت مصالح هم با اون استاد مزخرفش این هفته هم تشکیل نمیشه چون قراره کنکور کاردانی به کارشناسی در دانشگاه برگزار بشه.خلاصه ۳ هفته میشه که ریختشو نمیبینیم ولی بعدا همشو از دماغمون میکشه بیرون


فیلم Catch Me If You Can 2002 رو از اینجا دانلود کنید.کیفیت رو نمیدونم امامطمئنم که حداقل dvdrip هست.لینک هم vip هست و زمان پاک شدنش انشالله زمان ظهور آقا.پسورد هم در بخش نظرات هست.نظرات هم یادتون نره!

همایش ملی سد و سازه های هیدرولیکی

بالاخره دیروز اولین همایش ملی سد و سازه های هیدرولیکی پس از سه روز فعالیت در دانشگاه ازاد واحد کرج تموم شد و همه رفتن خونه هاشون.روز اول افتتاحیه بود که از صبح تا ساعت ۱۲ ظهر بود و چند نفر سخنرانی کردند و مسئول سپاسد در زمان ساخت سد کرخه هم سخنرانی کرد.۳ تا دکتر دیگه هم حرف زدند.هر کدومشون از یک زایه به سد نگاه میکردند به طوری که ما اخرش نفهمیدیم این قضیه چند ضلعیه.اما اخری واقعا خوب صحبت کرد و رید به هیکل همه و مخصوصا به یکی از سخنرانان که گفته بود میزان بارندگی در ایران خوبه دیگه بی لفافه رید بهش و گفت اتفاقا اصلا وضعیت در ایران خوب نیست!و محور سخنرانیش هم این بود که بابا شماها که هی میاید سد میسازید به فکرش هم باید باشید که خراب نشه و رسوب گذاری در سدها رو هم فکری براش بکنید.روز دوم هم روز ارائه مقالات بود که در ۶-۷ تا سالن برگزار شد و ۵۷ تا مقاله ارائه کردند از مجموع ۱۲۵ مقاله ارسالی به همایش.مسلما من نمیتونم نظر بدردبخوری در مورد سطح مقالات بدم اما شخصا فکر میکنم خوب بودند.چندتا هم کارگاه اموزشی بود که من در کارگاه مربوط به دریاچه چیتگر شرکت کردم و یک چرت درست و حسابی زدم.یکی از سخنرانان تو این کارگاه بنده خدا لکنت زبان داشت اقا این بابا وقتی شروع کرد به حرف زدن منم خوابم گرفت.اخه وقتی یکی همچین مشکلی داره نباید که بیاد اینجا سخنرانی کنه.حالا هر چقدر هم باسواد باشه.من هم وقتی ببینم نمیتونم خوب حرف بزنم نباید برم اونجا(انشالله خدا شفاش بده.بد دردیه).روز سوم هم اختتامیه بود.اینم بگم که مجری برنامه .محمدی گوینده خبر ورزشی ساعت ۲۲ بود.بعدا فهمیدم دانشجوی ترم اخر مکانیک همین واحد خودمونه .طبق قولهای قبلی و رسمی قرار بود هاشمی رفسنجانی.حداد عادل.سردار جعفری و فتاح وزیر نیرو بیان همایش که روز اول وقتی برنامه های سخنرانی رو دادن زیر قولشون زده بودن و فقط اسم فتاح در میان سخنرانان بود ولی اون هم نیومد در عوض ۲ نماینده مردم کرج در مجلس ویکی از شورای شهر اومد که یکی از نماینده ها میخواست کلی برای خودش رای جمع کنه .قرار بود روز اخر بازدید از سد کرج باشه که کنسل شد گفتن میبریم سد لار که اونم کنسل شد جاش همین اختتامیه گذاشتن.اخه یعنی چی برای یک روز ارائه مقالات دو روز افتتاحیه و اختتامیه بزارن .در بین سخنرانی ها هم چند تا کلیپ در مورد سد پخش شد که میخواست عرق ملیمون رو به جوش بیاره که اورد ولی نمیدونم چرا اخرش ربطش دادن به بوش و تروریست و جنگ .البته باید بگم که مسئول اصلی برگزار کننده این همایش بسیج بود.و گویا خیلی هم زحمت کشیده بودن(حداقل ۶ ماه بر طبق امارهای پراکنده و خاله زنکی) و من هم وقتی یکی از مسولینش رو قبل از شروع برنامه اختتامیه دیدم اومد یک ۱۰ دقیقه واسه همکارش که من باشم دردل کرد و البته خیلی از این حرفها رو به اون هم گفتم.در همایش یک سی دی هم دادن که شامل تمام مقالات هست که انصافا کار خوبیه و احتمالا برم pdf همشون رو ازشون بگیرم چون طوری ریخته بودنش که تکی نبود و نمیشد کپیشون هم کرد.در کل همایش از نظر من خوب بود اما خیلی نسبت به اون چیزی که میگفتن فاصله داشت البته چون اولین همایش هم بود نمیشد بیشتر از این انتظار بره






فیلم Harry Potter and the Order of the Phoenix  با کیفیت dvdrip از اینجا دانلود کنید.اگر استفاده کردید تشکر و نظر هم یادتون نره



پی نوشت:زبون فیلم روسیه!ولی میتونید از زیرنویس استفاده کنید.
پی نوشت 2:چون زبون فیلم قبلی روسیه و دوست ندارم کسی ناراحت از این وبلاگ بره یک فیلم دیگه هم براتون میزارم. فیلم Garfield Gets Real (2007) DVDRip رو از اینجا دانلود کنید. وظیفه شناسی رو حال میکنید!

چهار میخ

در یکی از انتخابهام تو بد وضعی هستم.واقعا نمیدونم چکار باید بکنم!از یک طرف اگر کسی منو ببینه میگه این بابا نائب رییس انصار حزب الله هستش با این تیپش از طرف دیگه من با خیلی از عقاید بسیج کمپلت مخالفم!از خیلی از سیاستهای حکومت هم بدم میاد.نماز  آخر وقت می خونم(البته همشون به دلایلی باطل هستند) روزم رو هم میگیرم(اینم تو درست بودنش شک دارم) سعی میکنم حق الناس گردنم نباشه.دختر بازی به عمرم نکردم و حتی 1 زید هم نداشتم ولی...ولی تا دلتون بخواد کلکسیون عکسایی خفن بازیگرایی هالیوودی رو داشتم.بگذریم که هی توبه می کنم پاک میکنم ولی بعد از مدتی دوباره شروع میکنم جمع کردن اون عکسا رو.تو خیابون معمولا به دختر مردم نگاه نمی کنم اما به فیلم های مورد دار هم نیم نگاهی می کنم( اگر سینمایی باشه که اون صحنه هاشو هی repeat می کنم).کلی شو و موسیقی زن و ترنس و تکنو ...دارم.اما با این حال که 1 سال خونه مجردی دارم حتی یکبار هم 1 با 1 دختر رفیق نشدم چه برسه به این که ...آره(البته معلوم نیست با وضعیت رو به جلویی که دارم بعدا..آره)قیافم حزبل هست اما خب چه کنم که من دوست دارم شلوارم پارچه ای باشه از جین بدم میاد.دوست دارم پیرهن استین بلند تنم کنم بزارم رو شلوار  دوست دارم کفش رسمی بپوشم.البته با اومدن به کرج پارچه ای به کتان.استین بلند به کوتاه.رسمی به کتون تغییر کرد اما هنوزم رفقام میگن خیلی چهرت مثبته(اینو از همه شنیدم نه فقط دوستام).گفتم دختر بازی نکردم اما در زمینه امور جنسی همچین هم پاک نیستم و یک جور دیگه ...(دوست ندارم بگمش فقط خواستم بگم منم گناه زیاد می کنم)اما حالا چرا میگم که چارمیخ تو انتخابی گیر کردم؟واسه این که من با وجود این که از رفتار خیلی از بسیجیا بدم میاد با وجود این که خیلی از راستی ها رو ازشون متنفرم با وجود این که همچین کارایی می کنم با وجود این که میگم:حجاب باید اختیاری باشه.آزادی بیان باید باشه و به هر کس بشه انتقاد کرد اما..اما طبع خشونت هم دارم.دوست دارم برم تو همین گروه های فشار زمانی که اماده باش هستند منم اونجا باشم.برم تو معرکه و فقط بزنم!فقط شورش رو بخوابونم!حالا شورشی ها میخوان معترضان به سهمیه بندی بنزین باشن یا دانشجویان!یا کارگارن بدبختی که به خاطر نگرفتن حقوق اعتراض می کنن.دوست دارم تو اون ماشین هایی باشم که وقتی معرکه بر پا میشه میان تو گود توش هم پر آدمه و 1 دفعه میریزن..میریزن و میزنن.میزنن با باتوم!زن و مرد!کوچیک و بزرگ!میگم حجاب باید آزاد باشه اما دوست دارم وقتی به خاطر بدحجابی چند تا رو میگیرن منم اونجا باشم و اظهار قدرت کنم.هیچ کی هم نتونه حرف بزنه.حرف زد باباشو دربیارم نتونستم به همکارا بگم که اره...من خیلی دوست داشتم برم دانشکده افسری مخصوصا تیپ 65 ارتش که کماندوها رو تربیت می کنه.ولی بابام اصلا خوشش نمیاد.خودش خیلی تو جبهه بوده خیلیایی که الان تو تلویزیون نشون میدن رو هم باهاشون زمان جنگ کار میکرده ولی میگه خوب نیست بری!برادرم هم مخم رو زد.منم گفتم باشه نمیرم ولی لااقل میتونی با آشنابازی کاری کنی که اگر عضو بسیج شدم برم تو گردان عاشورا(مخصوص همون کارایی بود که گفتم)و واقعا هم اگر بخواد میتونه.با بی میلی گفت باشه اگر بخوای برات درست می کنم..حالا نمیدونم با همین وضعیت فعلی برم اونجا و البته تو دانشگاه بچه باحال(به قولی قرتی)نشون بدم و هم اینطرف رو داشته باشم هم اونطرف رو.نمدونم ریا میشه؟منافق به حساب میام؟البته  من که برای سود و پول و پله نمیخوام برم بسیج.اگر برم عضوش بشم میتونم رفیق های زیادی البته از نوع باهاشون داشته باشم؟به دوستم که اینو می گفتم گفت اگر رفتی اونجا دور من یکی رو خط بکش.هر جا هم دیدمت میگم من با این نیستم!واقعا نمیدونم چه بکنم!ممنون میشم تو این مورد دیگه به خودتون زحمتی بدید و یک نظر درست و حسابی بدید که چه کنم
 


تو این صفحه ۲۴ تا فیلم برای دانلود گذاشتن!برید حالشو ببرید و دعا و تشکر به جود اینجانب!