آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

نکاح

چند وقتیه که میل جنسی و شهو ت واقعا بهم فشار اورده..و واقعا خودمو نیازمند داشتن رابطه جنسی میدونم..توی این مدت فقط به خاطر دین بود که از این کارا نمی کردم و تا همین لحظه هم دنبال این بودم که قضیه رو شرعی حلش کنم..یعنی یک خانمی رو که طلاق گرفته صیغش کنم و .... اما چه کنم که پیدا نشد..هر کاری کردیم به موردی بر نخوردیم که مطلقه باشه و علاقه مند به این کار.در ثانی من اصلا با هیچ دختری حتی دوستی ساده (در حد حرف زدن) بر قرار نکردم که ببینم مطلقه هست یا نه و یا کسی رو میشناسه...تا این که با یکی از دوستان که داره با بحث هایی که باهام میکنه و منو کلا از دین رویگردان میکنه بحث میکنیم ..اولش فکر میکردم تاثیر نداره ولی واقعا داره..الان از نظر من امام حسین اون طوری که قبلا برام جلوه داشت نیست..یا قران رو یک کتاب مطلقا درست نمیدونم..بلکه اگر ازم سوال کنید میگم:شاید امام حسین درست گفته باشه!..شاید فلان کار پیامبر درست بوده باشه....ولی قبلا یعنی 2-3 سال پیش جواب این ها بدون قید بود و حتما درست بودن! چرا؟چون پیامبر انجامش داده!پس حتما درسته!....حالا امیدوارم که تا یک زمانی که باید بشینم واقعا روی دین تامل کنم..امیدوارم تا اون موقع بی دین نشم!....و با مطالعه و تامل بتونم تشخیص بدم که واقعا اسلام اینطوری که تا الان بخوردم دادنش بر حق بوده؟...باید مطالعه کرد....خلاصه..سر همین قضیه شک و شبهه..گفتم اصلا گور پدر اسلا.... صیغه نمی کنم!..میرم دخت*ر بازی و مثل بقیه پسرا..هی تو خیابون و پارک و سینما دستمالیش میکنم بعد از یکماه هم که با هم رله شدیم میارمش خونه و ....ناسلامتی ما 3 ساله خونه مجردی داریم!..هر کی دیگه جای ما بود تو این مدت جن*ده خونه واکرده بود بعد من خرس گنده که 3 ساله دانشجوی کرج خراب شدم با این سنم روم نمیشه با یک دختر غریبه حرف بزنم!یا زل بزنم تو چشمش!.......خلاصه..گفتیم بیایم زل بزنیم و هر کی پا داد باهاش  رفیق شیم (راه و روش این کار رو تا حدی از دوستانم یاد گرفتم چون دیدم چه کارایی کردن)...اولی..دومی..هفتمی..هشتمی..اقا نشد!...یعنی بعد از دومیه اصلا روم نمیشد زل بزنم به صورتشون! با خودم فکر میکردم اخه این در شان من نیست یا این چهره ای که دارم بیام زل بزنم به دختر؟ واقعا کسر شان نیست واسه من؟.اخه این چه کار دونی هست؟....بگذریم که از شانس ما تو اون 7-8 تا امار ده هم کم بود   ..خلاصه دیدم نه از سر اسلام..بلکه تربیت من تحت تعلیم بابام طوری بوده که اقا پسرش اگرم بخواد و حتی اگر تحت فشار شدید میل جنسی هم باشه..نمیتونه با دختری ارتباط نامشروع و نامتعارف و یا بهتر بگم حتی یک دوستی ساده برقرار کنه!

این نکته رو هم بگم..من واقعا اگر ببینم این پاک بودن در زمینه دخترب*ازی اخرش جواب میده..وجدانا حاضرم ادامش بدم..اما خب وقتی میبینم کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم به احتمال نزدیک به 100% قبلا دوست پسر*داشته و یک پسری مالوندش! خب این وسط اون پاک نبوده پس پاک بودن من چه اهمیتی داره؟...من یک عقیده ای دارم بر خلاف خیلی از پسرا...احتمالا اسمش بی غیرتیه..ولی من طرز فکرم اینه...میگم که دو نفر واسه زندگی ..بعد از ازدواج به هم تعهد دارن نه قبل اون...و معتقدم همونطور که پسر میتونه دخت*ر بازی کنه..دختر هم میتونه!..و هیچ اشکالی بهش وارد نیست..و نظرم بر اینه که(بی غیرتیش اینجاست!) اگر خانمم قبل از ازدواج  دوس*ت پسر داشته اصلا برام مهم نیست چون بعد از ازدواج برام مهمه..به عبارتی من بر خلاف خیلی ازپسرای دیگه..حاضرم با دوس*ت دخترم ازدواج کنم!..اما مسئله اینجاست که من قبل از ازدواج هم پایبند بودم!..خب قاعدتا این حق طبیعیه منه که خانمم قبل از ازدواج پایبند بوده باشه..اما چه کنم که اینقدر از دوستای من که دختر *بازی می کردن و برام تعریف کردن..دیگه به هیچ دختری اعتماد ندارم...شاید 1 در میلیون باشه که واقعا راستگو باشه و پایبند بوده باشه...

خدایا خودت عاقبتمون و ختم به خیر کن!

نظرات 19 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

سکوت ثانیه ها دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ http://www.pushali.persianblog.ir

سلام دوست من.الان همه مشکلات تو رو دارند.در باره مسیل جنسی.در باره دین هم باید بگم اگه دچار یک نوع سردر گمی شسدی و تفکرات الانت با قبل فرق داره نگران نباش.این خیلی خوبه. نشون میده تو کورکورانه هر چیزی رو قبول نمیکنی و نشانه تفکر توست.اگه دوست داشتی پیش منم بیا.خوشحال میشم.

301040 دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ق.ظ http://301040.blogsky.com

اولا به بابات تبریک می گم که همچین پسر گلی تربیت کرده...
دوما یکم نگران شدم که داره دینت ضعیف می شه. این دوستای گندت به چه درد می خورن که تورو از بهشت دور می کنن؟
لطفا کمی فکر کن و الکی چون رفیقاتن به حرفاشون گوش نده. کمی در راه دین هم مطالعه کن٬ شاید جواب سوالایی که داری توی منابع دینی وجود داشته باشه و فقط چون تو نخوندی علامت سوالت هنوز باقی مونده!
چاکریم
http://301040.blogsky.com

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.pushali.persianblog.ir

سلام دوست من. شما لینک شدید.منو با اسم سکوت ثانیه ها لینک کنید لطفا

301040 دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://301040.blogsky.com

دوست گلم. اگه دقت کنی من توی وبلاگم اصلا لینک ندارم که
:)
ولی دوست دارم زود به زود وبلاگتو بخونم. تو هم می تونه به دوستای وبلاگ من اضافه شی. آخه می دونی٬ من هر روز آپ می کنم. بعضی اوقات هم روزی دو دفعه مطلب جدید می نویسم!!!!
پس همیشه دوستای خوبی هستن که تو بحثای وبلاگم شرکت می کنن. تو هم اگه بیای و شرکت کنی٬ خیلی خوب می شه.
فعلا یا علی (منتظرتم تو بلاگمااااا)
http://301040.blogsky.com
آها راستی. آره. من کانادا بزرگ شدم و الان هم توی فرانسه فوق لیسانس می خونم.

احسان چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://badform.mihanblog.com

سلام دوست من.خیلی حال کردم باا نوشته ات.یکجورایی حرف های من بود البته الان دیگه نه....
همنطور که دارم متنتو می خونم جوابم می دم :
1_بودن یا نبودن جنس مخالف قبل از ازدواج دلیل پاکی نیست و چیزی را به تو یا شخص مقابلت کم یا اضافه نمی کنهاون طرز فکر صحیحه چرا فکر می کنی بی غیرتیه؟.بعدشم تو اول می گی برام مهم نیست ولی بعدش می گی چون من نکردم خانومم هم نباید کرده باشه!! تناقض!(برعکس چطوره؟ مثلا خوبه خانومت بیاد بگه چون فلان کار رو نکردی و من کردم نمی خوامت؟ تو هم باید کرده باش؟ این حق منه!!

اعتمادتم از دست نده....مهم بعد ازدواجه که پات لبمونه نه قبلش.ضمنا عقیده من اینه که روابط قبل ازدواج لازمن چرا که باعث شناخت از جنس مخالف می شن و باعث می شن که موقع انتخاب همسر بهتر بتونی انتخاب کنی و با روحیات و رفتارهای عمومی جنس مخالف آشنا باشی.
راستی چند سالته؟فکر کنم زیر 20 سالی آره؟
ضمنا در زمینه دین بیشتر مطالعه و فکر کن تا همین یه ذره اعتقادتم از دست بدی و اونوقت ببین زندگی چقدر شیرین می شه.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.pushali.persianblog.ir

به روزم.:)

یه دوست پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام.به بابات تبریک می گم.مثل بابا خودمه.
ببین بهترین کس همچین موقع هایی همون پدرت هست.به نظرم برو باهاش مشورت کن بگو مشکلت رو.اصلا خجالت نداره.
در رابطه با دینداریت هم تجدید نظرکن.
هر کسی ارزش دوستی نداره.هنوز دختر خوب زباد پیدا میشه.سعی کن درست انتخاب کنی.
موفق باشی.

س - ف پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام
وبلاگ پسرونه تون و خوندم ...
راست اش از خجالت سرخ شدم!
any way
تو شرایطی که الا ن داری که اصلا هم غیر طبیعی نیست 301040 خیلی می تونه کمک ات کنه.
÷یشنهاد می کنم ایمیل شو بگیری و باهاش در تماس باشی.
اطلاعاتش تو زمینه هایی که گفتی در حد خوبی یه.کمک ات می کنه.
خوب
برم
برات ارامش وصبر ارزو می کنم

محمد پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://persia-web.ir

هی پسر !
گولت نزننا !! باید با افرادی بگردی که دیندار باشن و این دوستانت هستند که روت تاثیر گذاشتند.
زندگی مسئله مهمیه ، از کجا می دونی دختری که می خوای باهاش ازدواج کنی تو رو دوست داشته باشه !! یا حداقل توی فکر دوست پسر قبلیش هست !!
بهتره کتاب های شهید مطهری رو بخونی ، خیلی رو ادم تاثیر میزاره .

301040 پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://301040.blogsky.com

سلام جوان مرد.
ممنون که برام نوشتی. من خیلی نمی دنم این رنک گوگل که می گی یعنی چی. ولی کلا ممنون. انشالله بتونم دوستای خوبی باشیم برای هم.
یا علی
http://301040.blogsky.com

Mohammad Hosein Saadatfar جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.algooritm.ir

وبمستر گرامی سلام ،
الگوریتم نویس در نظر دارد به منظور افزایش رتبه‌ی الگوریتم نویس و دیگر وبسایت‌ها و وبلاگهای ایرانی در بین موتور های جستجوگر، اقدام به تبادل لینک با دیگر وبسایت‌ها و همچنین وبلاگ‌ها نمایند. در صورتی که شما دوست عزیز نیز مایل به تبادل لینک با ما هستید می توانید پس از آنکه ما را با نام الگوریتم نویس و آدرس http://algooritm.ir در وبسایت خود لینک نمودید از طریق فرم تبادل لینک وبسایت خود را در لیست حامیان ما قرار دهید.
http://algooritm.ir/linking.html
با تشکر، مدیریت الگوریتم نویس

ddr یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ http://forum.gigapars.com

امیدوارم دلیل رفتن از گیگا این نباشه تاپیک رو پاک کردن من در جرایان نیسنم

به هر حال هرجا هستی خوش باشی

aminddr

نینا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://sogan.blogfa.com

سلام به شما

خیلی اتفاقی به وبلاگتون بر خوردم

خیلی جالب نوشتید

عقایدتون هم به نظر من خیلی مدرنه

امیدوارم یه دوست دختر با معرفت و خوب گیر بیاری و باهاش خیلی خوش بگذرونی

یک دوست شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام

شاید بتونی برای دینت از کتاب فروغ ابدیت استفاده کنی...

کتابی فوق العاده جذاب و شیرین هست ونوشته آیت الله جعفر سبحانی هست

منم اول به این چیزا اعتقاد نداشتم یعنی میگفتم پیامبر ما واقعا

پیامبر بوده یا قرآن واقعا قرآنی هست که از طرف خدا اومده؟

خب ولی الحمد الله وقتی این کتابو خوندم احساس کردم که

نویسندش بدون اینکه عقاید شخصیشو دخالت بده کاملا

موضوع بررسی کرده و واقعا روی من تاثیر گذاشت با اینکه

رابطه خوبی با آخوندا ندارم...تا حدی تاثیر داشت که الان نماز می خونم و به کلاس های قرآنی می روم

اگه می خوای میتونی بامن توی یاهو مسنجر صحبت کنی...

آی دی من:conductorrohani

پیش نهاد می کنم حتما بخونی...بازم میگم فوق العاده هست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام

قران ( بل یرید الانسان لیفجر امامه یسال ایان یوم القیامه) یعنی آدما می خوان گناه کنن و از طرفی وجدانشونم راحت باشه ور میدارن اعتقاداتشون زیر سوا میبرن. یعنی میخوام بگم خیلی خوب توصیف کردی ولی بر عکس. یعنی اول تحت فشار میل بودی بعد دنبال بهانه گشتی که اعتقاداتتو سست کنی. دوست ندارم از موضع بالا حرف بزنم ولی من مثل تو اعتقادم به قران تعطیل نشده برای همین وقتی خدا بهم یه قولی بده باور می کنم. گوش می کنی وقتی خدا با اون خداییش قول بده باور می کنم + تجربه بارها و بارها بهم ثابت کرده این وعده خدا در قران صحیحه.( الطیبات لطیبین و الخبیثات للخبیثین) یعنی اونی که قسیمت آدما رو میده آدم های پاک رو بذای هم کنار میذاره و آدم های ناپاکو برای هم.

سحر شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام من اتفاقی نوشته هاتونو خوندم راستش من خیلی حرفها دارم که به شما بگم...!اولا همه دختر ها اونطوری نیستند دوما آیه قرانه که میگه (ومردان پاک برای زنان پاکند..)آهان یادم رفت شما به قرانم شک کرده بودین..! اگه مایلین بیشتر صحبت کنیم ...!
اینم ایمیل من acnc2020@yahoo.com

رضا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://peivand.p4o.net/index.php

وب جالبی دارین به ما هم سر بزنید

www.algoritmha.com یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.algoritmha.com

**انجام پروژه و تحقیق دانشجویی در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه تنها در**

www.algoritmha.com

**صمیمانه منتظر دیدار شما هستیم**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد