آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

کارنامه عالی

این ترمی که گذشت تا الان بهترین ترمی بوده که داشتم و خدا رو شکر هر ترم دارم پیشرفت می کنم.در این ترم من اصلا زیاد درس نخوندم ولی بلد بودم چکار کنم که معدلم بیاد بالا.نمراتی که در این ترم کسب کردم جالب هستن:

تحلیل سازه که برای اولین بار برش داشتم 9.75 که روی نمودار رفت و تبدیل شد به 14.که البته در طول ترم همش از استاده سوال می پرسیدم و اخرشم تمرین و پروژه بهش دادم و 4 نمره بهم اضافه کرد.

راهسازی که انصافا برای پروژش زحمت کشیدم ولی اون قدری که حقم بود نداد و اخرش شدم 14

تفسیر نهج البلاغه که فکر نمی کردم زیر 20 بشم ولی شدم 18

مقاومت مصالح 2 که استاد به شدت خفن بود ولی چون باهام خیلی حال کرد داد 19

هیدرولیک که از برگه اوردم 15 و 2 نمره هم تمرین الکی بهش دادیم شدیم 17 و ازمایشگاش هم که خیلی خراب کرده بودم خدا رو شکر به لطف پروژه و... داد 12.75

هیدرولوژی که استادش به شدت بدقلق بود و بد نمره می داد ولی من همشو درست نوشتم داد 20

تکنولوژی بتن که واقعا استاد سخت گیر بودولی خدا رو شکر داد 19 شدیم نفر اول کلاس و آزمایشگاش هم شدم 19 که دمش گرم راحت گرفت.

معدلم هم خدا رو شکر شد 17.09 که البته 24 واحد عمرا بردارم.

فعلا تا گزارشات بعدی منتظر بمانید....

نظرات 1 + ارسال نظر
dozliboy پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ http://dozgon.com

salam khaste nabashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد