آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

اهداف راهبردی این ترم

در مقطع لیسانس  و در رشته های مهندسی  دروس اصلی از ترم 5 به بعد شروع میشن.ترم های اول تا چهارم کلا کشکن!در رشته عمران که اینطوریه...حالا اگر کسی به فکر باشه  میتونه در چهار ترم اول  معدل های خوبی کسب کنه و  در نهایت معدل کل دوره تحصیلیش بالا بره.البته توی این چهار ترم دروس سخت هم پیدا میشن مثل ریاضیات ۱ و ۲ .معادلات دیفرانسیل.استاتیک و ... اما تعدادشون زیاد نیست.بعد که طرف وارد ترم های بالاتر میشه میبینه که ای بابا چه خبره! 

من چون ترم سوم مقاومت مصالح رو افتادم یک ترم دیرتر تحلیل سازه برداشتم و نسبت به ورودی های خودم یک ترم عقب هستم.این ترم یک انتخاب واحد خفن ۲۰ تایی انجام دادم شامل دروس زیره: 

تحلیل سازه ۱ 

مقاومت مصالح ۲ 

راه سازی 

هیدرولیک و ازمایشگاه 

هیدرولوژی 

تکنولوژی بتن و ازمایشگاه 

 ازمایشگاه مکانیک خاک

تفسیر نهج البلاغه 

ایین زندگی  

که نهایتا ۲۰ واحد شد.۵ درس اول اصلا با ادم شوخی ندارن  مخصوصا اولی که خیلی خطریه  تکنولوژی بتن هم استادش از اون ادمای گیریه که اگر بخوایم ازش نمره بالا بگیریم باید علاوه بر جزوه خودش کتاب مرجع رو هم بخونیم  وگرنه رو ۱۲-۱۵ نمرمون متغیره بیده.منم چون میدونستم این قدر اینا خفنن دو تا راهبرد برای این ترم در نظر گرفتم (یکدفعه جملم چه فنی شد!) 

استراتژی اول:در یک حرکت مخفیانه و فرسایشی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح (اعم از دلاور مردان ارتش جمهوری اسلام.پاسداران سرافزار اسلام و بسیجیان همیشه در صحنه)و با پشتیبانی و هماهنگی کامل قوای توپخانه.موشک های راهبردی و در راس انها جنگنده های همیشه پیروز اسلام از طریق عملیات های سطحی و زیر سطحی به عمق دل استاد نفوذ کرده تا به کلیه اهداف از پیش تعیین شده برسم در این راستا با تیپی کاما بچه مثبت در حالی که همیشه یک سوال برای پرسیدن دارم می رم پهلوی استاد و از استاد سوال می پرسم و ازش می خوام که این قسمت یک توضیح کوچیک بده چون هر چی خوندم هیچی نفهمیدم!این طوری انشالله اخر ترمی استاد یک حالی میده. 

استراتژی دوم:من خبر مرگم این ترم ۴ تا واحد عمومی برداشتم با دوتا استاد هلو که از هر دوشون راحت میشه ۲۰ گرفت.خوب من موقع انتخاب واحد رو حساب کتاب اینا رو برداشتم و روی نمرشون حساب کردم حالا می بینم که بخشنامه جدید اومده که نباید دو درس اسلامی با هم داشت و باید یکیشو حذف کردن.از این بی حساب کتابی دانشگاه ازاد حالم بهم میخوره! 

.... 

.... 

.... 

موقع انتخاب واحد با خودم سند راهبردی تعیین کردم که معدلم این ترم بالای ۱۹ بشه .هر چی بیشتر با استادا و درسها اشنا میشم از اهداف از پیش تعییین شده دورتر میشم تا جایی که تا الان به ۱۶ امید بستم!خدا رحم کنه.استاد هیدرولوژی و تکنو و راهسازی خیلی گیرن.مخصوصا هیدرولوزی که ۱۷-۱۸ رو ۱۲-۱۳ رد میکنه...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.sms2him.blogsky.com

سلام خوبی؟ خوشحال میشم منو لینک کنی با اسم sms و فال و هرچیزی که بخوای.... لینک کردی بگو لینکت کنم

علی محمدی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.asemangasht.com/

سلام خسته نباشید من وبسایت شما را بازدید کردم وبسایت بسیاز جالبی دارید من مایل به تبادل لینک با شما هستم اگر شما هم مایل به این همکاری هستید لینک ما را با نام iran travel اضافه کنید و لینک خود را به این ادرس برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان لینک شما را قرار دهیم

http://www.asemangasht.com/sendlink.php
موفق باشید

با تبادل لینک با شما موافقم فقط باید صبر کنید که بلاگرولینگ درست بشه تا لینک شما رو بهش اضافه کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد