آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

نمود سود

چند وقت پیش برای واریز پول رفتم به بانک پارسیان که نرخ سودهای جدید سپرده هاش رو زده بود که نوشته بود از برج ۴ اعمال می شن.با این که پول و پله چندانی نداشتم که با این سپرده ها بهش چیزی بماسه اما برام جالب بود که بدونم بعد از دستور انقلابی محمود عزیز مبنی بر کاهش سود بانکی که مسلما از خاستگاه مردمی برخوردار بود سودهای بانکی چه تغییری کردن و با مشاهده تفاوت سود سپرده یکساله و پنج ساله خنده ملیحی بر لبانم جاری شد.برای همین هم کنجکاو شدم که برم سودبانک های مختلف رو ببینم که با دیدن بعضی از سودها و تفاوت یک ساله و پنج ساله دچار حالتی غیر طبیعی شدمو مرورگر رو از اپرا به IE تغییر داده  ولی با کمال تعجب مشاهده نمودم که بلی حقیقت دارد به همین دلیل پس از مصرف کردن وقت گرانبهای خود بر روی این پروژه نتایج تحقیق خودم رو به این شرح اعلام میدارم.

توجه:با توجه به حساسیت موضوع تمامی اعداد به شدت بازبینی شدن و اگر اشکالی وجود داشته باشه مطمئنا از چشمان شماست.

توجه ۲:به علامت های پشت اعداد دقت کنید که کاملا درسته. 

 

نام بانک یک ساله ۵ ساله تفاوت اون دوتا
پارسیان ۱۶.۵٪ ۱۶.۷۵٪ ۲۵٪. 
اقتصاد نوین ۱۷٪ ۱۸٪ ۱٪
سامان ۱۶.۵٪ ۱۷.۱٪ ۶٪.
سرمایه* ۱۷٪ ۱۵٪ ۲٪ــ
کارافرین* ۱۶.۸٪ ۱۵٪ ۱.۸٪ــ
پاسارگاد ۱۶.۸٪ ۱۶.۸٪ ۰.۰۰٪

 

*:این دوتا با اختلاف منفی دیگه اند خندن!

پیشرفت وب فارسی؟؟!!!

من از این سریال اغما خیلی خوشم اومده و مشتریش شدم.از خود امین تارخ هم خیلی خوشم میاد و با دیدن این سریال گفتم برم یه سرچی بکنم ببینم بیوگرافیش چیه.رفتم و رفتم تا این که به صفحه ویکی پدیا در مورد تارخ رسیدم که می تونید از اینجا ببینیدش

داشتم همینجوری می خوندم و می خوندم که رسیدم به منبع مطلب که واقعا از این همه فهم بالای بعضی از کاربران ایرانی خوشم اومد.قسمت فارسی ویکی پدیا جزو ۱۰ زبان برتر ویکی پدیا نیستش و توش هم از این خزئبلات پیدا میشه.خواستم ویرایشش کنم گفتم شما هم ببینید و اگر هم کسی ویرایشش کرد من عکسشو گذاشتم که بقیه ببینند.واقعا حقمونه زبان فارسی در اینترنت اینقدر ضعیه و محتوای علمیش به شدت پایینه.فقط می تونم بگم متاسفم!


فیلم Green Street Hooligans 2005 از اینجا دانلود کنید.فیلمش با توجه به نظر کاربرا باید خیلی ترسناک باشه البته خودم ندیدماگر سرعتتون بالا نیست دانلودش نکنید چون معلوم نیست تا کی رو سایت بمونه.

 

سخنی با بازدیدکنندگان محترم

نمی خواستم به فاصله چندساعت پست بدم اما چه کنم که مجبورم کردید.به تازگی من در وبلاگم در انتهای هر پست بخشی رو گذاشتم به عنوان دانلود فیلم.از اونجایی که ADSL کم کم داره توی ایران پیشرفت می کنه مسلما مشتاقان فیلم هم دوست دارند که فیلم های جدید رو از اینترنت دانلود کنند و برای همین خیلیا دنبال لینک دانلود می گردن.اما از اونجایی که هیچ چیز این مملکت مثل بقیه جاها نیست سرعت خطوط پرسرعتش!!هم افتضاحه و برای خیلیا ۱۵ KB/S هست برای همین کاربرانی که سرعتشون پایینه به جای این که دنبال لینکهای رپید شیر که توی اینترنت هم زیاده بگردند دنبال لینکهای می گردن که قابلیت RESUM رو ساپورت کنه برای همین من کمر شکسته هم اومدم خوبی کنم و همچین لینکهایی رو براتون بزارم.اما بعضیا واقعا قشنگ حالمونو گرفتند.ببینید دوستان فیلمها در STAGE6 اپلود میشه و این سایت مثل این مملکت نیستش که بی درو پیکر باشه این سایت تابع قوانین کپی رایته و خب این فیلمهای قاچاق رو اگر بفهمه که در سرورش اپلود کردند پاک می کنه.و اگر این فیلمهای عمرشون کمه(حداکثر ۴۸ ساعت که تازگیا به ۲۴ ساعت کاهش پیدا کرده)در عوض سرعت دانلودش فوق العاده بالاست.یعنی اگر کسی واقعا طالب باشه خب باید مرتب به وبلاگ سر بزنه و به محض این که دید فیلمی رو برای دانلود گذاشتم شروع کنه به دانلود!خود من حتی فیلمهای ۱GIG رو از این سایت دانلود کردم!


به خاطر این پاک شدن ها که حقیقتا من بی تقصیرم هر کسی هر چی دلش خواست به ما گفت.من لینکهایی رو که برای دانلود میذاشتم رو در سایت بالاترین معرفی کردم ولی هم توی بالاتررین و هم توی نظرات همین وبلاگ مارو بی نصیب نذاشتن و هر چی خواستن گفتن.کاربران بالاترین از همه بهتر بودن.میومدن دانلود میکردن بعد به عنوان نقض کپی رایت رای منفی به لینک میدادن!من از وقتی که این لینکها رو گذاشتم می بینم که افرادی که به صورت مستقیم وارد وبلاگ میشن یه مقداری بیشتر شدن.خب همین مقدار نیومد برای دلخوشی ما یک نظر بده چه برسه که توی بالاترین که از اونجا با وبلاگ اشنا شده رای مثبت بدن.توی بعضی از لینک ها که در بالاترین گذاشتم مثلا اگر ۴۰ نفر میومدن دانلود کنند ۴ نفر رای مثبت میداد و بقیه با ندای کپی رایت کپی رایت لینک رو مورد عنایت قرار میدادند.خلاصه ای کسانی که از این وبلاگ فیلم دانلود کردید بدونید بد رفتار کردید و واقعا دلسرد می کنید.اما با این حال من برای یک مدتی لینک دانلود VIP و یا لینک با عمر طولانی میزارم واسه دانلود که چند هفته باقی بمونه اما بی رودربایستی و بی تعارف میگم اگر واقعا همین طوری برخورد بشه یعنی نظری ندن یا اگر هم نظر میدن همش انتقاد باشه واقعا دیگه ادامه نمیدم و فقط نوشته های شخصیمو می نویسم .من توی این پست یکی از همین لینکهای پر سرعت VIP رو گذاشتم که خودمم دانلود کردم این وسط داد یکی در اومده بود که چرا پسورد نذاشتی.من توی اون نوشته گفتم که اگر برای کسی پسورد خواست بگه که پسورد رو بهش بگم.از این به بعد هم اگر فایل پسورد می خواست بگید تا پسورد رو بزارم.

برای این دفعه هم فیلم PATHFINDER 2007 رو براتون گذاشتم که از اینجا دانلودش کنید.سرعتش بسیار بالاست و عمرش چند ماهیه که به دنیا بوده احتمالا چند ماه دیگه هم سر بقیه رو بخوره.کیفیتش هم احتمالا باید DVDRIP باشه.اگر پسورد خواست بگید تا براتون بزارم.

پی نوشت:پسورد ReKull4winWAREZ.net