آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

طلسم ایشکسته

بالاخره دیروز رفتم کرج و نمرات رو دیدم.انقلاب بهمون نامردی نکرده بود و با این که من اصلا لای کتاب رو واز نکرده بودم و اکثر سوالات از کتاب بود بهم داد 13 که دمش گرم.ولی هر چقدر این یکی بهمون حال داد آزمایشگاه فیزیک حالمون رو گرفت و با این که من 19 می شدم داد 16.البته می دونم چرا اون همچین نمره ای داد.چون اون استاده همش می خواست که من توی گزارش کار و آزمایشات نحوه آزمایش و توضیحات زیادی رو بنویسم و بدیهیاتی که من مسلما اونا رو بلد بودم که تونستم آزمایش رو انجام بدم می خواست اونا رو بنویسم و منم کلا عادت ندارم چیزای بدیهی رو توی امتحانات بنویسم و معمولاهم به خاطر همین نمرم کم میشه.اما معادلات که  انشالله وقتی خواستن بهمون مدرک بدن و کارنامه رو دستم دادن می بینم که کارنامم با نمره زرین 6  از معادلات طلاکوبی شده.افتادن معادلات سبب شد که من بالاخره یک درس رو توی دانشگاه (زایشگاه)بیفتم و دیگه همش نگم من تاحالا واحد نیفتم و طلسمش شکست فقط امیدوارم ادامه پیدا نکنه.پنج شنبه هم که باید اینترنتی انتخاب واحد کنم اما با توجه به کلاس هایی که گذاشتن من حداقل 3 روز باید کلاس داشته باشم و یک روز هم خالی وسطش افتاده که هیچ کاریش هم نتونستم بکنم.تازه این حداقلشه!انگار قرار نیست من یک ترم تمام واحدهام توی دو روز بیفته و همش اون وسط سوراخ پیدا میشه.



برای این دفعه دو تا فیلم می زارم.اولی فیلم 28 weeks later هستش که خودم ندیدم ولی باید جالب باشه و از اینجا دانلود کنید و دومی هم فیلم superbad هست که مثل قبلی ساخت امسال هستش و ژانرش کمدیه و کاربران در imdb به اون امتیاز 10 دادن!دو قسمته و قسمت اول از اینجا و قسمت دوم رو از اینجا دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
شرلوک هلمز سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://holmes.blogspot.com

بابا این لامصبا بلاگ رولینگ رو فیلتر کردند آخه...واسه همین نرفتیم لینکت کنیم...حالا سعی میکنیم در ورای فیل تر شکن بریم...ولی خب فعلاْ که اصلا لیست لینکها به خاطر فیلترینگ نشون داده نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد