آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

فیلمو گراف شناسی

توی این مدت تعداد زیادی فیلم دانلود کردم و دیدم و هنوز چندتا فیلم دیگه هم در استانه دیدنشون هستم.در کمتر از یکماه نصف محدودیت دانلودم پریده و برای بعضی از فیلم ها واقعا ارزش دانلود نداشتن.برای همین گفتم برای دیدن این فیلم ها یک چندتا راهنمایی بکنم:
disturbia 2007
تا الان که دارم این پست رو می نویسم دیوی دی ریپش نیومده.البته بعضی جالها به اسم ریپ برای دانلود گذاشتنش و قالبش می کنند.مثل همون بلایی که سر من اومد.بهر حال جدا از مسئله کیفیت داستان فیلم واقعا جذابه.هیچ صحنه اکشن خاصی هم نداره چون اصلا ژانرش اکشن نیست.صحنه های باحالش!هم که دلیل اصلی من برای دانلود بود کمه.اما با این حال داستانش واقعا جذابه و پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش.
the dreamers 2003
ازون فیلمهای به اصطلاح پر معنی.من که از معانیش چیزی نفهمیدم و فقط به خاطر دیدن کامل بدن اوا گرین دانلودش کردم!این فیلم بالای 18 سال هستش و اگر بابت صحنه های فیلم نبود احتمالا دو زار نمی ارزید.داستانش هم چرتو پرته...بهر حال بستگی داره که برای چه هدفی دانلودش کنید!
miami vice 2006
فیلمی بدون صحنه های اکشن زیاد اما بسیار زیبا!من خودم با دیدن فیلم از داستانش چیزی نفهمیدم و رفتم داستانشو خوندم اما اگر زیر نویسشو پیدا کردید حتما ببینید.واقعا فیلم قشنگی هستش.مخصوصا مناظر طبیعی فیلم خیلی قشنگ هست.خودم کامل نمی دونم چرا از این فیلم اینقدر خوشم اومد اما یک نفر دیگه هم که با من فیلم رو دید اون هم همین نظر رو داشت.
Gothic Vampires from Hell 2007
مزخرف به تمام معنا!واقعا حیف اون 800 مگی که بابت این فیلم حروم کردم.من نمی دونم روی چه حسابی این فیلم رو درست کردند؟صحنه های کامپیوتری فیلم حتمی از فیلم های 10 سال پیش هم بسیا بسیار ضعیفتره.داستان خاصی نداره و به هیچ وجه ترسناک نیست.کلا چرت و پرته.در ضمن تا جایی که من می دونم ومپایر با چاقو و اینجور چیزا نمی میره و فقط به نور حساسه اما توی این فیلم جدیدا به این وسایل هم اسیب پذیر شده.صحنه هایی که خوناشام ها بدن انسان ها رو می خوان گاز بگیرن و بخورن کاملا ابتداییه.به نظر من که امتیاز 7 برای نظر کاربران imdb واقعا خیلی زیاده و امتیاز دو براش بسه.اصلا دور این فیلم رو خط بکشین.
shooter 2007
بسیار بسیار اکشن!یک فیلم واقعا زیبا برای طرفداران اکشن دوست.به نظر من که از کازینو رویال خیلی بهتره.الان که لینک ا با کیفیت بالا و حجم کمه این فیلم اومده به نظر من حتما دانلودش کنید چون واقعا از دستتون می پره.

اینا فیلم هایی بود که من دیدم.گفتم شاید یک کم بتونم در انتخاب فیلم ها کمکتون کنم.امیدوارم که بدردتون بخوره.
نظرات 1 + ارسال نظر
پادرا چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ق.ظ http://filmamoon.blogsky.com/

اگه دوست داشتین یه سر به سایت ما بزنین راجع به فیلم هایی که میبینیم توش چیز می نویسیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد