آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

انتخاب مردم

خب نتیجه انتخاباتو دیدم و خیلی خورد تو ذوقم.........واقعا محمود احمدی نژاد  ۲۴ میلیون رای اورد.....هی نگیم تقلب تقلب.....انصافا ملت بهش رای دادن و نمیشه اینقدر رای واسه یکی درست کرد.....با کمال احترام و معذرت خواهی از همه عزیزان اما به نظر من اکثریت ملت ایران بی شعوریشون رو تو این انتخابات ثابت کردن...من حالا که فکر می کنم می بینم همین مردم بودن که انقلاب کردن پس خیلی هم نباید فکر کرد که ان زمانها خفن بوده و موج انقلابی درست شده....همین مردمی که راحت با ظاهر گول میخورن..همینا انقلاب کردن.من دیگه قبول کردم که این مردم که اکثریتشون از نظرم فهم کافی ندارن واقعا واسشون مهم نیست که اقتصاد و صنعت مملکتشون به فنا بره.چرا خودمونو گول بزنیم؟این مردم واقعا یکی رو دوست دارن که بیاد مخلص روحانیون باشه....دوست دارن اول عرب های فلسطین تو رفاه باشن بعد خودشون برن تو رفاه.چکار داری آقا جان؟مردمن دیگه .دوست دارن!به روحانیون علاقه دارن و احترام میزارن!حالا نبین هی بهشون فحش میدن..دوسشون دارن!......نظرشونه...........واقعا با ۲۴ میلیون رای که اورد فهمیدم که طرز فکر من با خیلی از مردم نمیخونه و عزمم برای زندگی در خارج از کشور بیشر جزم شد.چکار کنم؟.نمیتونم کنار یک سری نفهم بسی٫جی زندگی کنم که بعضیا رو در حد خدا قبول دارن.......البته من پول پله خارج رفتن ندارم ولی انشالله تلاشم رو میکنم که ۲۴-۲۵ سالگی از طریق بورسیه از این خراب شده برم بیرون و چندسالی رو در یک محیط واقعا ازاد زندگی کنم............. 

من سعی کردم که در این انتخابات واقعا بدون تعصب رای بدم....با این که از احمدی نژاد بدم میومد اما حرفهاشو گوش میکردم چون اون هم باید حرفاشو گوش داد و نباید همش بهش انتقاد کرد.اما واقعا به نظرم همش ......شعر تحویل میداد!من چون میدونستم که اگر میرحسین رای بیاره میشه عین قضیه ۴ سال پیش احمدی نژاد و هاشمی و اون موقع همه میگن به فلانی رای بدیم که میرحسین نیاد!واقعا هم به نظرم اصلح ترینشون کروبی بود که شکست سنگینی خورد......تعداد ارائ کروبی نصف تعداد ارائ باطله بود!.واقعا تو این انتخابات احمدی نژاد هاشمی رو به شدت ضایع کرد.........چون هاشمی تمام تلاششو کرد که احمدی نیاد بالا.........

نظرات 16 + ارسال نظر
هفت رنگ یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ق.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

- چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

آقا کوچولو الان دیگه تقریبا مطمئنم که میشناسمت
داری اشتباه می کنی شدید
ما به هم هم از لحاظ عرض جغرافیایی نزدیکیم هم از لحاظ اخلاقی
میخوام مثل یه خواهر بزرگتر دوستانه نصیحتت کنم خوب فکر کن بعد اشتباه هات رو بر بقیه توضیح بده این دنیا اونقدرها هم که فکر می کنی مجازی نیستا

سلام خانمبزرگه..ما که شما رو نشناختیم.....ببخشید منتوچی دارم اشتباه میکنم؟

سروش پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام آقا مهدی،خسته نباشی.به نظر من این کدتایی بود که سپاه ترتیب داده.انتخابات هم کلا بی معنی بود.

محسن سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://personalblog.blogsky.com

سلام آقا مهدی

محسن گیگاپارسم خواستم ازتون احوالی گرفته باشم

راستی کی بر میگردی گیگا؟ منتظرتیم

mehrdad یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.persiantc.com

بسمه تعالی

مدیریت محترم

با سلام و احترام



بدینوسیله درخواست خود را جهت تبادل لینک با سایت زیبای شما
اعلام می دارم.

لینک شما ثبت شد

آدرس:
http://www.persiantc.com/index.php?DPT=IP19

…………………………………………………………..

شرح لینک ما:

معرفی نام.محصولات.خدمات

www.persiantc.com

pageR : 3

......................................................

لطفا پاسخ دهید

با تشکر

info@persiantc.com

وفاخواه

شراره یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام

مطالب سایتتون جالبه.

یه پیشنهادی براتون دارم. سایت شما pagerank بالایی داره. شما می تونید pagerank رو در سایتتون قرار بدین. این سایتی که بهتون معرفی می کنم خیلی شکل های قشنگی داره. بیشتز از 30 نوع شکل خیلی خیلی خوشکل. فقط کافیه از هر کدوم که خوشتون اومد کدش رو که در کادر هست در قالب سایتتون کپی کنید.

http://www.lagyy.com/pagerank/pagerank-display.php

آرتا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://aahestegy.blogfa.com

سلام
کامنتی در وبلاگی گذاشته بودی که حددوده یکساله از نویسنده ی وبلاگ خبری نیست.
خواستم بپرسم که تو خبری داری؟ میتونی ردی از این وبلاگ برام ÷یدا کنی...ممنون میشم
http://mimta.blogfa.com

Pouya53 شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام رفیق

یادمه یکبار نوشته بودی در بسیچ عضو هستی.

من در جایگاهی نیستم که به کسی بگویم چه کاری باید انجام دهد و چه کاری را نه.

فقط می گویم کاری را که خدا از تو راضی باشد انجام بده.

البته نه خدای آقای خامنه ای بلکه خدای خودت . خدایی که در تنهایی با او صحبت می کنی و از او مدد می خواهی.

درباره این موضوعی که ارسال کردی هم قطعا خودت متوجه شدی که تقلب نشده ! بلکه اصولا رای مردم کنار گذاشته شده و خوانده نشده و بجای آن یکسری عدد اعلام شده.
موفق باشی

صبا تبلیغ:آگهی:نیازمندیها جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.sabatabligh.com

با سلام و عرض خسته نباشید
احتراما از سایت صبا تبلیغ جهت تبادل لینک مزاحم وقتتان می شوم.
لینک سایت شما در صبا تبلیغ قرار داده شده لطفا لینک سایت ما را نیز با عنوان صبا تبلیغ:آگهی:نیازمندیها وبه آدرس http://www.sabatabligh.com در سایتتان قرار دهید.
با تشکر

بازیافت زباله یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت سایت خوب و مفیدتان
من از بیشتر بخش های فوق العاده زیبای سایتتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث کسب درآمد وافزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن سایتتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخواهید حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?i=18901

کافیست در سایت بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس مشخصات خود
( ادرس سایت و شماره حساب بانکی خود و ... ) را درج نمایید
در هر کجا که هستید..بعد از مدتی تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است

توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.

حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها ( هم گرافیکی و هم متنی ) را در سایتتان قرار دهید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

حمید سپیدنام شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.kaspid.com

سلام. میشه لطف کنید آدرس سایت من رو با نام "طراحی سایت" به لیست لینک هاتون اضافه کنید. متشکرم. pr=5

azam شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.mrmahdi.com/azam

سایت زیبایی دارید
مطالبش واقعا ارزش خوندن رو داره
درصورت تمایل به سایت بالا سر بزنید
تا از خوندن نظرات و پیشنهادات شما بهده مند شویم

ایرانی پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ

مردم ایران بیشعور نیستند .
رهبران ایران متقلبند .

سحر شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

همه نفهمند وفقط تو عاقلی...! با خودم میگفتم کروبی همین 300تا رای رو چطوری آورده؟ حداقل بروز نمیدادی آبروت رفت بیچاره...!

میثم شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

شما حق ندارین به24 میلیون نفر توهین کنین یادت باشه هرکسی نظر ش واسه خودش محترمه تو هم اگه یه ارزن شعور داشتی همه رو بی شعور نمی خوندی وخو دتو عاقل!
همون بهتر که بری فکر میکنی با یه وبلاگ مغز متفکر مملکت شدی!

mojtabahojatoleslami@hotmail.com جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام، بر مبنای گزارش بانک مرکزی ۸۷ درصد دستمزد کارمندان و کارگران خرج هزینه‌های خوراکی میشود. سال گذشته این ۴۷ درصد بود. خدا‌را شکر انتخاب آقای احمدی‌نژاد واقعا وضع ما را تغییر داده.آقا محمود دکتر ،بسیجیها و پاسدارها انتخابات را با گلوله برای شما خریدند آیا این برو بچهای شما میتونند تورّم و اقتصاد هرج مرج و گرسنگی را هم با یک گلوله از بین ببرند؟ آیا گلوله‌های اینها میتونه اجاره من رو هم بده،برای خانواده من لباس بخره، خرج تحصیل بچه‌های من بشه؟ لعنت بر من و تمام کارگر‌هایی دیگری که به تو رای دادیم.خدا خودش رحم کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد