آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

امتحانات

امتحانات من ار نیمه دوم دی ماه شروع میشه البته درس های اصلی و کوفت هفته اول بهمنه.من از دوماه ژیش همش برنامه ریزی می کردم که در زمان باقی مانده اگر اینقدر درس بخونم معدلم اینقدر میشه.ولی این اینترنت بی ژدر ژدر اینجانب رو دراورده و مگر میزاره ادم درس بخونه؟میریم کتابخونه دانشگاه از ۹ ساعتی که اونجام ۵ ساعت میخونم که و اقعا به خودم خسته نباشید می گم!خلاصه این زمان هی داره کمتر میشه و ما هم نمیخونیم و هی برنامه ریزی رو فشرده تر می کنیم  که مثلا اگر قبلا می گفتم که از فردا شروع می کنم روزی ۴ ساعت الان می گم روزی ۶ ساعت ولی احتمالا تا ۱۰ ساعت هم برم! رفقای نامرد ما هم شروع کردند به خوندن ولی میگن ما نمی خونیم.ای اینقدر از این کارشون بدم میاد کلی فیلم هم تل انبار شده و اماده دیدنه اما کی حال فیلم داره.من فقط دوست دارم دانلود کنم حال دیدن ندارم.


فیلم Shoot 'Em Up با کیفیت عالی از اینجا دانلود کنید.امیدوارم تا فردا عمر کنه منم دانلودش کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

خیلی جالبه این قضیه فیلم جمع کردن!
من هم دقیقا همینطورم و علاقه شدیدی به دانلود فیلم ها دارم و فکر نکنم هیچ وقت فرصت بشه همه فیلم ها رو نگاه کنم. اما خوب یکجور سرگرمی است دیگه .

باز هم ممنون برای فیلم.... حداقل اینه که دوستامون که امکان دانلود ندارند به نون و نوایی می رسند!

ندا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/Ahangha

سلااااااااااام.
مرسی از این فیلمی که گذاشتین، دارم دانلودش میکنم،
حالتون رو درک میکنم اما خیلی برام جالبه، منم همینطورم، منم حوصله دیدن فیلم رو ندارم فقط دوست دارم دانلود کنم تازه اگه خیلی کنجکاو باشم یه فیلم ۲ ساعته رو توی ۱۰ دقیقه رو دور تند میبینم، فکر کنم بیمار شدم، بیمار دانلود فیلم!!!!!!!!!

بهار3 شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام چرا این لینک هارو تو گیگا نمی ذاری؟///////////
ولی نمی دونستم پسرهام اینطورین یعنی درس می خونن میگن نمی خونیم دنیا عوض شده
از فیلمم ممنون

فری سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://zabghar.com

سلام. دانلود فیلم برای ما کاربران ذغالی اینترنت به صرفه نیست. برای دانلود یک فیلم باید سالها به انتظار بنشینیم. امتحان‌های من هم از 23 دی شروع میشه و اصلاً درس نمی‌خونم با اینکه ترم آخرم حالا خوبه شما دو سه ساعتی تو روز می‌خونید. با این وضعیت معلوم نیست چه بلائی‌می‌خواد سرم بیام.
والله درست می‌گین من روی یک موضوع تمرکز نمی‌کنم و این موضوعی که شما بهم گفتین هم درسته ولی دیگه چیکار کنیم وبلاگه دیگه همه چی می‌ریزیم توش! D:
دست‌تون درد نکنه من هم شما رو به خبرخوانم اضافه می‌کنم چون نثر ساده و روتین و بامزه‌ای دارین. برای شما هم آْرزوی موفقیت دارم. بای
امضا/ جغور بغور

بهار3 چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ

نظرتون رو تغییر بدید تمام سایت ها اینطورین طول میکشه تا اینجا راه بیفته و افراد اهل فیلم بیانو فیلم بزارن به هر حال تصمیم با خودتونه
درضمن من نگفتم شما خال بستین؟

hamid شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ

che jooriye ke hame daran filmo download mikonan vali be man "file doesn't exist" mide?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد