آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

فعلا نمینویسم

فعلا حال نوشتن ندارم... خواستم بگم هنوز نمردم!


پی نوشت:نمی خواستم فیلم معرفی کنم!ولی دیدم بعضیا به هوای فیلم میان گفتم یک حالی ببرن.فیلم lord of war (2005) dvdrip رو از اینجا دانلود کنید.لینک هم حالا حالاها عمر میکنه پسورد هم در بخش نظراته. اپدیت بعدی اصلا معلوم نیست کی هست!شاید فردا شایدم یک ماه بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

pass:forum.gigapars.com

ندا شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://weblog.Zendehrood.com/AhanghA

سلاااااااااااااام.
دستتون درد نکنه، دارم میگیرمش، منتظرم ببینم.
مرسی
مرسی
مرسی (ضربدر ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰)
راستی، یه سوال، چرا دیگه انجمن گیگاپارس باز نمیشه؟ خیلی عجیبه، از صبح تا حالا همش میرم میبینم No Page میده! مشکلی داره؟ شما خبر دارید؟

بعضی موقع ها قاط میزنه...

ندا شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/Ahangha

چرا error داد؟ دانلود نشد. فکر کنم بخاطر مشکلیه که گیگاپارس داره

[ بدون نام ] یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

چرا نمی نویسی برادر؟
نکنه عاشق شدی؟!
پدر عاشقی بسوزه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد