آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

ادم عجیب

ایندفه که میخواستم از کرج بیام قم چیزای جالبی دیدم.سوار یک پژو شخصی شدم و اولین نفر هم بودم.یک ۱۰ دقیقه ای که گذشت دیدم یک افغانی ولی خوش لباس اومد نشست صندلی جلو و بعد ماشین با همین دو مسافر حرکت کرد وقتی راه افتاد گفتم یا خدا!میخوان لختم کنن مخصوصا این که افغانیه با گوشه w810 که داشت همش تو تلفن میگفت نه میخوام هر چیزی که شد بزنمش ۶ ماه بخوابه تو بیمارستان!نمی خوام براش پرونده درست کنم!یا این که پرونده درست میکنم بعد وقتی داشتن از پاسگاه بیرون میبردنش میزنمش.چکار میخواد بکنه؟ منم کپ کرده بودم!پامو اماده کرده بودم که اگر گفتند پیاده شو حداقل ۲ تا تکنیک تکواندو بیام (حالا خوبه پاهام قوی نیست!) و بعد قمه خورم دیدم که راننده همش از این یارو سوال میپرسید که خب چرا میخواید دعوا کنید نه بابا خوبی کنید به فامیلاتون (دعوا خونوادگی بود) اون یکی هم با این که می خواست سکرت بمونه(دقت کنید افغانی بود!)تا حدودی وضعیت رو گفت .

اقا هم راننده سیگاری بود هم افغانیه.ولی افغانیه خیلی شعور داشت!از من که عقب بودم اجازه گرفت که عیب نداره سیگار بکشم! ولی بعدش جفتشون کشیدن ها!بعد حرف از تریاک شد و بحث افغانستان دیدیم راننده که از خودم چهرش ریاکار تر بود از افغانیه تریاک خواست فکر کرد داره.افغانیه هم هی گفت نه باور کن ندارم من فقط سیگار میکشم(و گاهی اوقات تریاک) بعد که دید این نداره راننده از جیبش درآورد بیرون همین پشت فرمون نزدیک فرودگاه امام شروع کرد به کشیدن بابا خودت به درک مارو میکشی!شانس اوردیم تو اون ناحیه پول مملکت خوب حروم شده و باوجود خرج چند ده میلیاردی که برای فرودگاه امام خمینی کردن ماشین به زور از اتوبان ۶ باندش رد میشه خلاصه ما با اینا رفیق شدیم بعد دیدم راننده قمه کش از آب دراومد البته از اون توبه کرده هاش!میگفت من هر کاری بگید کردم ولی از من بشونید هیچ چیزی جای خوبیو نمیگیرهو دعوا هم خوب نیست!افغانیه هم بزن بهادر از اب دراومد.به گفته خودش با گروههای ۳-۴ نفری تکی درگیر میشده!پسرعموش هم در ۱۴ سالگی افتخار کشتن ادم نصیبش شده و تا الان ۲ نفر رو کشته و در دعوا هم چشم رو هدف میگیره به گفته این افغانیه پسر عموش الان یک پر فشناله(من دوبلش کردم) .اخرش هم فهمیدم افغانیه پول اون دو نفر دیگه رو داده!و جالب تر این که شغل شریف کارگری رو داره!گچ کار با درامد روزانه ۱۰-۱۲ تومن و خودش گفت ۳ ماه کار کردم ۸۰۰ دراوردم تو این چند روزه ۹۰۰ خرجم شد این یکی انصافا نوبره!


فیلم  V For Vendetta با کیفیت DVDRIP از اینجا دانلود کنید.فقط بجنید تا پاک نشده دانلودش کنید چون رو هاست شخصیه اصلا معلوم نمی کنه کی پاک شه زبونش هم انگلیسیه

نظرات 6 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/Ahangha

سلام. خسته نباشید. خوب شد خدای نکرده بلایی سرتون نیاوردن، من جای شما بودم وسط راه پیاده میشدم، معلوم نبود چیکار کنن، خدایی اگه پاهاتون قوی نیست ولی دلتون قویه، عجب شجاعتی دارید!!!!!
.
.
در مورد فیلم هم ممنون، ولی من به نظرم اومد ژانرش ترسناک باشه که دانلود نکردم .
به هرحال به خاطر تلاشتون ممنون.
من یه فیلم درخواست دارم میتونم بگم؟ : Feast of Love (2007) اینم لینک توضیحاتش: http://www.imdb.com/title/tt0800027/
فقط امیدوارم لینکی غیر از رپیدشر و مگاآپلود داشته باشید.
خیلی خیلی ممنون.

سعی می کنم پیداش کنم ولی قولی نمیدم.

;کمال یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://kamalsh.wordpress.com

بابا شوخی می کردن تو چرا باور کردی

نه خیلی جدی بودن...

ندا سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://weblog.zendehrood.com/AhanghA

سلام.
من یه فیلم دیگه هم میخوام:
Dirty Love سال (2005)
ببخشیدا که اینقدر پر رو هستم...

بهار3 چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ق.ظ

lممنون از زحما تی که مخصوصا در گیگا می کشید بیشترمواظب خودتون باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

ای ول....بازم فیلم مشتی ..دستت درد نکنه.
میگم شانس آوردیا !!
خوب سوار این ماشینها نشو برادر ....

آمیر پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://fancies.wordpress.com

سلام.
داستان هیجان انگیزی بود! ماجراییه که احتمالاً هیچ وقت یادت نمیره.
طرفای ما هم تشریف بیارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد