آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

بالاخره وصل شد

صدای من رو از کرج میشنوید.بالاخره بعد از یکماه سردرگمی و گشادبازی کارمندان مخابرات اینترنت زپرتی اینجانب در کرج وصل شد و از همین الان برای مشروطی خودم در دانشگاه لحظه شماری میکنم .خیلی طول کشید تا وصلش کنند.یه ۱۰ روزی که اولش طول دادن.یک هفته دیگه خونه توش بنایی بود بعد مخابرات به امضا گیر داد و بعدش هم اسپلیتر ما در مخابرات سوخت و کلا یکماهی طول کشید.از صبانت سرویس گرفتم و سرعت دانلودش در شبانه متوسط ۶۰ کیلوبایته البته اگر ولش کنم فقط دانلود کنه(۷۰ هم میره)که این سرعت در کرج خوبه.

این سیستم جدید که خریدم با این که دوهسته ای amd داره ولی نمیدونم چرا اینقدر کنده.یا به خاطر bitdefender internet security 2008 که نصب کردم یا به خاطر اینه که هنوز درایور گرافیک رو نصب نکردم(سی دیش رو گم کردم) یا کلا هر چی فحش به amd میدادند راست بوده!یکی از این سه حالت که بعدا کشف میشه....

راستی چند وقتیه که دومین شخصی وبلاگ رو ثبت کردم به همراه چند مگ هاست.البته پولی بابتش ندادم و به خاطر یکسری کارهایی که برای یک شرکت کردم اونا هم اینو دادن.میخوام سر کیسه رو شل کنم بدم برام قالب اختصاصی طراحی کنند.در وبلاگ جدید انشالله بخش مجزایی وجود داره به نام بخش دانلود!خلاصه دارم حسابی خودم رو برای امتحانات ترم اماده می کنم.

این مقاومت مصالح هم با اون استاد مزخرفش این هفته هم تشکیل نمیشه چون قراره کنکور کاردانی به کارشناسی در دانشگاه برگزار بشه.خلاصه ۳ هفته میشه که ریختشو نمیبینیم ولی بعدا همشو از دماغمون میکشه بیرون


فیلم Catch Me If You Can 2002 رو از اینجا دانلود کنید.کیفیت رو نمیدونم امامطمئنم که حداقل dvdrip هست.لینک هم vip هست و زمان پاک شدنش انشالله زمان ظهور آقا.پسورد هم در بخش نظرات هست.نظرات هم یادتون نره!

نظرات 4 + ارسال نظر
آتلانتیس سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ق.ظ

Password: www.nattawat.org

ندا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/AhanghA

سلام و صبح بخیر.
دارم میگیرمش، اما یه سوال: نیاز داره که با نرم افزاری بهم بچسبونم؟؟ اگه آره میشه نرم افزارشو معرفی کنید؟
.
راستی، بازم میگم خسته نباشید، به قول یه آقای روانشناسی )نگید خسته نباشید بگید خدا قوت(.
دستتون درد نکنه.
مرسی

نه لازم نیست.خواهش می کنم

ندا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/AhanghA

راستی، اینترنتتون، سیستم جدیدتون، و البته مشروطی آینده اتون مبارک باشه!!!!

[ بدون نام ] جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ

مشروطی رو عشق است!
دانشجویی که در دوران تحصیلش مشروط نشه که اصلا دانشجو نیست! من هم دو بار مشروط شدم در زمان دانشجویی و حالی داد بس خفن...
برای فیلم هم ممنون... اگه هفته ای یک فیلم برامون ردیف کنی که ثواب می بری رفیق ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد