آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

همایش ملی سد و سازه های هیدرولیکی

بالاخره دیروز اولین همایش ملی سد و سازه های هیدرولیکی پس از سه روز فعالیت در دانشگاه ازاد واحد کرج تموم شد و همه رفتن خونه هاشون.روز اول افتتاحیه بود که از صبح تا ساعت ۱۲ ظهر بود و چند نفر سخنرانی کردند و مسئول سپاسد در زمان ساخت سد کرخه هم سخنرانی کرد.۳ تا دکتر دیگه هم حرف زدند.هر کدومشون از یک زایه به سد نگاه میکردند به طوری که ما اخرش نفهمیدیم این قضیه چند ضلعیه.اما اخری واقعا خوب صحبت کرد و رید به هیکل همه و مخصوصا به یکی از سخنرانان که گفته بود میزان بارندگی در ایران خوبه دیگه بی لفافه رید بهش و گفت اتفاقا اصلا وضعیت در ایران خوب نیست!و محور سخنرانیش هم این بود که بابا شماها که هی میاید سد میسازید به فکرش هم باید باشید که خراب نشه و رسوب گذاری در سدها رو هم فکری براش بکنید.روز دوم هم روز ارائه مقالات بود که در ۶-۷ تا سالن برگزار شد و ۵۷ تا مقاله ارائه کردند از مجموع ۱۲۵ مقاله ارسالی به همایش.مسلما من نمیتونم نظر بدردبخوری در مورد سطح مقالات بدم اما شخصا فکر میکنم خوب بودند.چندتا هم کارگاه اموزشی بود که من در کارگاه مربوط به دریاچه چیتگر شرکت کردم و یک چرت درست و حسابی زدم.یکی از سخنرانان تو این کارگاه بنده خدا لکنت زبان داشت اقا این بابا وقتی شروع کرد به حرف زدن منم خوابم گرفت.اخه وقتی یکی همچین مشکلی داره نباید که بیاد اینجا سخنرانی کنه.حالا هر چقدر هم باسواد باشه.من هم وقتی ببینم نمیتونم خوب حرف بزنم نباید برم اونجا(انشالله خدا شفاش بده.بد دردیه).روز سوم هم اختتامیه بود.اینم بگم که مجری برنامه .محمدی گوینده خبر ورزشی ساعت ۲۲ بود.بعدا فهمیدم دانشجوی ترم اخر مکانیک همین واحد خودمونه .طبق قولهای قبلی و رسمی قرار بود هاشمی رفسنجانی.حداد عادل.سردار جعفری و فتاح وزیر نیرو بیان همایش که روز اول وقتی برنامه های سخنرانی رو دادن زیر قولشون زده بودن و فقط اسم فتاح در میان سخنرانان بود ولی اون هم نیومد در عوض ۲ نماینده مردم کرج در مجلس ویکی از شورای شهر اومد که یکی از نماینده ها میخواست کلی برای خودش رای جمع کنه .قرار بود روز اخر بازدید از سد کرج باشه که کنسل شد گفتن میبریم سد لار که اونم کنسل شد جاش همین اختتامیه گذاشتن.اخه یعنی چی برای یک روز ارائه مقالات دو روز افتتاحیه و اختتامیه بزارن .در بین سخنرانی ها هم چند تا کلیپ در مورد سد پخش شد که میخواست عرق ملیمون رو به جوش بیاره که اورد ولی نمیدونم چرا اخرش ربطش دادن به بوش و تروریست و جنگ .البته باید بگم که مسئول اصلی برگزار کننده این همایش بسیج بود.و گویا خیلی هم زحمت کشیده بودن(حداقل ۶ ماه بر طبق امارهای پراکنده و خاله زنکی) و من هم وقتی یکی از مسولینش رو قبل از شروع برنامه اختتامیه دیدم اومد یک ۱۰ دقیقه واسه همکارش که من باشم دردل کرد و البته خیلی از این حرفها رو به اون هم گفتم.در همایش یک سی دی هم دادن که شامل تمام مقالات هست که انصافا کار خوبیه و احتمالا برم pdf همشون رو ازشون بگیرم چون طوری ریخته بودنش که تکی نبود و نمیشد کپیشون هم کرد.در کل همایش از نظر من خوب بود اما خیلی نسبت به اون چیزی که میگفتن فاصله داشت البته چون اولین همایش هم بود نمیشد بیشتر از این انتظار بره






فیلم Harry Potter and the Order of the Phoenix  با کیفیت dvdrip از اینجا دانلود کنید.اگر استفاده کردید تشکر و نظر هم یادتون نره



پی نوشت:زبون فیلم روسیه!ولی میتونید از زیرنویس استفاده کنید.
پی نوشت 2:چون زبون فیلم قبلی روسیه و دوست ندارم کسی ناراحت از این وبلاگ بره یک فیلم دیگه هم براتون میزارم. فیلم Garfield Gets Real (2007) DVDRip رو از اینجا دانلود کنید. وظیفه شناسی رو حال میکنید!
نظرات 6 + ارسال نظر
نهال شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام
کرج خیلی جای خوبیه .... دانشگاه آزادش که دیگه هیچ ی...

[ بدون نام ] شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

خدا عمرت بده جوون ... امروز دیگه سر موقع سینه خیز خودمو رسوندم تا فیلم دوباره پاک نشده دانلودش کنم.

[ بدون نام ] شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ

زبان فیلم که روسی بود!!!
دیگه کم کم وقتشه که یک بمب ببندم به خودم و بیام اینجا رو بتروکونم!

شرمنده نمیدونستم وگرنه میگفتم.
ببینم میخوای اینجا صدرا و شتیلا درست کنی؟

ندا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/Ahangha

سلام.
فیلم دوم رو دانلود کردم عالی بود. دستتون طلا!!
خسته نباشید.
امیدوارم همیشه از این احساسهای وظیفه شناسی در شما وجود داشته باشه!!!!!

پویا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
ممنون برای فیلمهایی که معرفی می کنی.آن فیلم روسیه هم کیفیتش خیلی خوب بود و ما که دانلود کردیم حیفمون اومد نگاه نکنیم!
درباره این همایش هم , این نوع مراسمات با وجود تمامی اشکلات احتمالی که همیشه در زمینه برنامه ربزی کارها دیده می شه حداقل برای دانشجویان این حسن رو داره که با زمینه های عملی رشته تحصیلیشون آشنا می شن و باید ضمن انتقادات سازنده که حق هر فرد است به مزایای آن هم توجه شود.
موفق باشید.

ندا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://weblog.zendehrood.com/Ahangha

سلام. شبتون بخیر.
در جواب سوالتون باید بگم خیر، داستانش مفصله، شاید کمی پارتی بازی شده، راستش من تنها وبلاگ دانلود موزیک در سایت زنده رود رو دارم و به دلیلی اینکه روزانه حدودا! ۱۰۰۰ بازدیدکننده داره مسئول سایت زنده رود لطف کردن و همه فضای سایت شخصیشون یعنی نازیران رو دراختیار من گذاشتن که با لطف ایشون مشکل آپلود موزیک ندارم. البته مشکل پهنای باند داشتیم که اونم باتوجه به تعداد دانلودها در روز زیاد شده.
تازگیا با وبلاگ شما از طریق انجمن گیگاپارس آشنا شدم و خوشحالم که این افتخار نصیب من شد، آخه جدیداً به فیلم اعتیاد پیدا کردم!!!! و چون بیشتر سایتهای دانلود فیلم از لینکهای رپیدشر استفاده میکنن زحمت شما در نظر من ۱۰۰۰ برابر بیشتر ارزش پیدا میکنه، چون من محدودیت دارم و نمیتونم از لینک رپیدشر استفاده کنم.
به هرحال چه شما بخواین چه نخواین از مشتریهای دائم لینکهای دانلود فیلم و صدالبته مشتری دائم وبلاگ شما شدم -)

بازم مزاحم میشم -)

شب خوش

خواهش میکنم.به وبلاگ سر بزنید خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد