آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

چهار میخ

در یکی از انتخابهام تو بد وضعی هستم.واقعا نمیدونم چکار باید بکنم!از یک طرف اگر کسی منو ببینه میگه این بابا نائب رییس انصار حزب الله هستش با این تیپش از طرف دیگه من با خیلی از عقاید بسیج کمپلت مخالفم!از خیلی از سیاستهای حکومت هم بدم میاد.نماز  آخر وقت می خونم(البته همشون به دلایلی باطل هستند) روزم رو هم میگیرم(اینم تو درست بودنش شک دارم) سعی میکنم حق الناس گردنم نباشه.دختر بازی به عمرم نکردم و حتی 1 زید هم نداشتم ولی...ولی تا دلتون بخواد کلکسیون عکسایی خفن بازیگرایی هالیوودی رو داشتم.بگذریم که هی توبه می کنم پاک میکنم ولی بعد از مدتی دوباره شروع میکنم جمع کردن اون عکسا رو.تو خیابون معمولا به دختر مردم نگاه نمی کنم اما به فیلم های مورد دار هم نیم نگاهی می کنم( اگر سینمایی باشه که اون صحنه هاشو هی repeat می کنم).کلی شو و موسیقی زن و ترنس و تکنو ...دارم.اما با این حال که 1 سال خونه مجردی دارم حتی یکبار هم 1 با 1 دختر رفیق نشدم چه برسه به این که ...آره(البته معلوم نیست با وضعیت رو به جلویی که دارم بعدا..آره)قیافم حزبل هست اما خب چه کنم که من دوست دارم شلوارم پارچه ای باشه از جین بدم میاد.دوست دارم پیرهن استین بلند تنم کنم بزارم رو شلوار  دوست دارم کفش رسمی بپوشم.البته با اومدن به کرج پارچه ای به کتان.استین بلند به کوتاه.رسمی به کتون تغییر کرد اما هنوزم رفقام میگن خیلی چهرت مثبته(اینو از همه شنیدم نه فقط دوستام).گفتم دختر بازی نکردم اما در زمینه امور جنسی همچین هم پاک نیستم و یک جور دیگه ...(دوست ندارم بگمش فقط خواستم بگم منم گناه زیاد می کنم)اما حالا چرا میگم که چارمیخ تو انتخابی گیر کردم؟واسه این که من با وجود این که از رفتار خیلی از بسیجیا بدم میاد با وجود این که خیلی از راستی ها رو ازشون متنفرم با وجود این که همچین کارایی می کنم با وجود این که میگم:حجاب باید اختیاری باشه.آزادی بیان باید باشه و به هر کس بشه انتقاد کرد اما..اما طبع خشونت هم دارم.دوست دارم برم تو همین گروه های فشار زمانی که اماده باش هستند منم اونجا باشم.برم تو معرکه و فقط بزنم!فقط شورش رو بخوابونم!حالا شورشی ها میخوان معترضان به سهمیه بندی بنزین باشن یا دانشجویان!یا کارگارن بدبختی که به خاطر نگرفتن حقوق اعتراض می کنن.دوست دارم تو اون ماشین هایی باشم که وقتی معرکه بر پا میشه میان تو گود توش هم پر آدمه و 1 دفعه میریزن..میریزن و میزنن.میزنن با باتوم!زن و مرد!کوچیک و بزرگ!میگم حجاب باید آزاد باشه اما دوست دارم وقتی به خاطر بدحجابی چند تا رو میگیرن منم اونجا باشم و اظهار قدرت کنم.هیچ کی هم نتونه حرف بزنه.حرف زد باباشو دربیارم نتونستم به همکارا بگم که اره...من خیلی دوست داشتم برم دانشکده افسری مخصوصا تیپ 65 ارتش که کماندوها رو تربیت می کنه.ولی بابام اصلا خوشش نمیاد.خودش خیلی تو جبهه بوده خیلیایی که الان تو تلویزیون نشون میدن رو هم باهاشون زمان جنگ کار میکرده ولی میگه خوب نیست بری!برادرم هم مخم رو زد.منم گفتم باشه نمیرم ولی لااقل میتونی با آشنابازی کاری کنی که اگر عضو بسیج شدم برم تو گردان عاشورا(مخصوص همون کارایی بود که گفتم)و واقعا هم اگر بخواد میتونه.با بی میلی گفت باشه اگر بخوای برات درست می کنم..حالا نمیدونم با همین وضعیت فعلی برم اونجا و البته تو دانشگاه بچه باحال(به قولی قرتی)نشون بدم و هم اینطرف رو داشته باشم هم اونطرف رو.نمدونم ریا میشه؟منافق به حساب میام؟البته  من که برای سود و پول و پله نمیخوام برم بسیج.اگر برم عضوش بشم میتونم رفیق های زیادی البته از نوع باهاشون داشته باشم؟به دوستم که اینو می گفتم گفت اگر رفتی اونجا دور من یکی رو خط بکش.هر جا هم دیدمت میگم من با این نیستم!واقعا نمیدونم چه بکنم!ممنون میشم تو این مورد دیگه به خودتون زحمتی بدید و یک نظر درست و حسابی بدید که چه کنم
 


تو این صفحه ۲۴ تا فیلم برای دانلود گذاشتن!برید حالشو ببرید و دعا و تشکر به جود اینجانب!

نظرات 7 + ارسال نظر
thearcher دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ق.ظ

Dost aziz salam.
moteasefane bayad begam be nazar man shoma ba yad khodeto be ravan pezashk neshon bedi (manand pishtar basijihaye dige) chera khob alan baraye shoma migam:
1. raftarhaye jensi har kas ta mogheyee ke mozaheme kesi nabashe eshkali nadare. yani shoma nabayad be khodet eftekhar koni ke ta hala ba ye dokhtar doost ham naboodi. (har chand aval bebin aslan ab boode va mahigiri nakardi ya to biabi rooze gerefti).
2. peyambar ma ham in ghadr be khodesh sakhti nemidad. yani to 63 salegi raft dokhtare 9 sale gereft ke chi halesho bebare in hicham kofr nist. on kari ke ma mikonim kofre.
3. to tarikh tabari neveshte peyamber hata be yeki az zanan zeid ke persar khandash bood negah kar va khoshesh oomad va zeid ham ono talagh dad ta peyambar begiradesh. tarikh tabari ham yeki az tarikh haye motabar hastesh.
4. inke moshkele jensito ye joore dige ham hal mikoni hich eshkali nadaere. sharayete ejtemaee injoori vagar na age mitonesti be ravesh normal inkaro bokoni mariz naboodi ke.
5. hala miresim be asle majara, hame in sakhtiharo ke be khodet midi, az jaye dige mizane biroon, koja? oghdeiee mishi yani chi? yani ravan parish mishi va mikhay on karayee ke gofti ro bokoni. mibini dokhtar khoshgele mahale sag behet nemide miri be esme mobareze ba bad hejabi behesh gir midi. ya delet mikhad bedi. mibini ba persar soosoole bego be khand dare miri behesh gir midi?
6. vali motmaen bash in kar gonahesh be marateb bishtar az hal kardan ba ye dokhtare (taze mitoni sige ro ham bekhoni ke moshkeli nabashe)
7. dar akhar pishnahad mikonam bejaye inke beshini be harfaye sadta ye ghaze in jamate hakem goosh koni ye bar khodet be tarikh moraje koni va bebini ke vaghean che chizhaee bad va che chieezhee khobe
8. be nazare man tanha rahe hale shoma baraye khoroj az in bonbast (basiji bazi ro migam na negah kardan film o aks o ...) dashtan ye rabete asheganast ke ye sexiham tosh bashe albate na inke ba zam be shive basiji bazi o zooraki o kalako ina balke ye rabete vaghee ke har do taraf lezat bebarid. on moge hata age be yade eshget ham ye kafe dasti raft gonah ke nist eyne savabe chon majbor nisti be yade zan o bache mardom in karo bokoni.
9. dar khateme bedon ke in chiz ha hame bogzarad vali be fekr in bash ke ayandato tori besazi ke aho nale mardom donbalet nabashe. vagarna bedon ke in basiji bazio o eshge velayato o ... hamash az in systemhayee ke ghablan to alman kheyliash piade shode zaman hitler onja be erghe meli inja ba mazhabi.
sareto dard ovordam bebakhshid

the archer دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ق.ظ

on hame farmayeshato baraye in az khodam dar kardam ke 25 film gozashte bodi ;-). vali lika ke kharabe pedar jan.

ممنون که جواب دادید.بله لینک ها اک شدند.باید زودتر سر بزنید تا لینک فیلم ها رو دانلود کنید.

ندا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://weblog.zendehrood.com/Ahangha

سلام. خوبید؟ واقعاً خسته نباشید. من زحمات زیادی که در گیگاپارس کشیدید رو دیدم و بهتر دونستم که بیام به وبلاگ شخصیتون و از زحماتتون قدردانی کنم، راستش کارکردن در گیگاپارس رو بلد نیستم کمی که راه بیفتم حتما سعی میکنم کمکی کنم. چون منم خیلی طرفدار فیلمم. اما در خیلی از سایتهای دانلود فیلم فقط لینک رپیدشر هست که محدودیت دانلود داره ولی شما قدم بسیار مؤثری برداشتید و لینکهایی رو قرار میدید که رپیدشر نیست و البته همه ی لینک ها هم سالم هست. از صمیم قلب میگم خسته نباشید. منم یه وبلاگ کاری دارم مربوط میشه به دانلود موزیکهای ایرانی که آدرسش رو ذکر کردم و یه وبلاگ هم دارم مربوط به نوشته های شخصیم:
http://weblog.zendehrood.com/Anoo
خوشحال میشم اگه قابل بدونید.

بازم ازتون و از تلاش زیادتون تشکر میکنم.
شـــــــاد باشید
یا حق.

خواهش می کنم.چشم وقت کنم حتما به وبلاگتون سر میزنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام . اقا لینک فیلم ها خراب شد فیلم Departed رو 600 مگ دانلود کردم دیروز اما امروز ارور میده . لطفا یه کاری بکن .

بله متاسفانه ادمینش همشون رو پاک کرد.دست من نیست وگرنه میذاشتم دانلود کنید.چون لینک ها VIP نیستند همین مشکلات پیش میاد.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

لینک فیلمها از کار افتاده است.
انگار بازم ما دیر رسیدیم !

بله دیگه نمیشه هم خدا رو بخواید هم خرما رو!زود سر بزنید تا دانلود کنید.انصافا ارشیو خوبی بود.حیف شد از دست رفت.

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ

یعنی چی لینکها رو پاک کرده !؟ بدون هماهنگی مگه لینک پاک می کنن؟! آدرسش کجاست برم حالشو جا بیارم. اونوقت می گن چرا تروریست زیاد شده در دنیا. من فقط یکی از فیلمها رو همون روز اول دانلود کردم و کیفیتش خدا بود! گفتم بقیه رو بعدا بترکونم که نشد.خوب... قسمت نبوده حتما !!

حتما!

[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

خاک تو سر خایه مال عقده ایت کنن . منم بچه همون دانشگام ببینمت دهنت سرویسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد