آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

سردرگم

این دفعه از اون موقع هاییه که هویجوری دارم مینویسم تا وبلاگ سر پا بمونه بنابراین میشه حکایت آش شله قلمکار چون میخوام از رویاها برنامه ها چرت و پرت های همیشگی بنویسم و مطمئنا ربطی به هم ندارند!

این کلاس زبان ما خیلی جالبه.یک فامیل همشون اومدن با هم کلاس گرفتن فقط هم جمعه هاست اونم ۴ ساعته چون به ساعتم میخورد ثبت نام کردم ولی هنوز به خودم نجنبیدم و کتابها کلی ناقص و جزوه هم ۸۵٪ ننوشته استاده که جیگرشو بخورم گفت دیگه آخرای ترمه منم گفتم هفته بعد lecture ارائه میدم.حالا فهمیدم عجب غلطی کردم!باز یک مقدار و ضعیت من خوبه.بهش گفتم من فیلم prestige رو واسه لکچر ارائه میدم اونم اوکی کرد ببینم حالا تا جمعه چی میشه...

این ۲ روزی که قم هستم میخوام چندتا از فیلم هایی رو که دانلود کردم ولی هنوز ندیدم ببینم.باورتون میشه ۱ ماهه فیلمی رو دان کردم ندیدم؟اینم از اثرات اینترنت پر سرعت(فکر نکنید خیلی هم خبریه 50 kb/s هست)هی حول زدیم دانلود کنیم از دستمون در نره شد این...استادمون که میگه زیرنویس فقط انگلیش دیکشنری هم دور فارسی رو خط بکش منم گفتم جگرتو بخورم آخه نمیشه که انگلیش کار کرد!اول باید دیتا بیست قوی بشه بعدش از این کارها بکنی.برای همین تصمیم دارم هر هفته ۱۰۰ لغت از کتابهام حفظ کنم به قرار ماهی ۳۰۰ لغت(۱۰۰ تاش سوخت و سوزه)بعد که یک چیزی حالیمون شد زیرنویس فیلم انگلیسی میبینم و دیکشنری هم انگلیش....

تا ۱ شنبه قمم و ۳ شنبه هم که تعطیله اما چون یکی از اساتید خیلی گیر تشریف دارن(یاد یبوست بیوفتید) مجبورم ۲ شنبه صبح هلک و هلک راه بیوفتم برم کرج.

کرج هم وضعیتم افتضاحه!۶ هفتس که اون خونه شبیه صحنه جنگ خندق شده.به خاطر ترکیدگی لوله و بنایی ناشی از علت.صاحبخونه هم که دوست حاجی تشریف دارن هی میگه باشه تمومش میکنم (باید فقط موزاییک بکنه و مقداری  سیمان بریزه)ولی نمیکونه!قبول دارم سرش خیلی خیلی شلوغه و هی جلسه داره(از اون پارتی کلفتاس) ولی خب برادر!خونته من بهم زنگ زدن میگن اشتراک adsl فعال شده بیایم وصل کنیم میگم نه!!نه جون مادرتون نیاید با این وضع ریدمان خونه میخواید بیاید چی رو وصل کنید صبر کن ۲ شنبه بیا.انگار باید ۲ شنبه بهش زنگ بزنم بگم ۵ شنبه بیاد!طرف که شنید من میگم فعلا وصلش نکنید همچین تعجب کرده بود آخه سابقه نداره یوزری اینقدر ک..خل باشه که همچین کاری بکنه همیشه همه مینالن میگن چرا مراکز مخابراتی انقدر ماتحت گشاد تشریف دارن که adsl رو دیر وصل میکن حالا یک شاخ شمشادی این وسط میاد میگه نه موسیو مال منو فعلا وصل نکن...ببینیم چی میشه....

نمیدونم چرا من همیشه فکر میکنم که همسر آیندم jessica alba یا hillary duff یا یکی مثل ایناست!جدی میگم شاید بخندید ولی همش فکر میکنم که که با یک همچین کسانی با این شهرت پیوند می پیوندانم! بابام یکدفعه هم حرف خوبی زد.گفت امثال تو که به همه دخترا گیر میدن که فلانی اینطوره فلونی اونطوره و خیلی خوش پسندن معمولا زن گهی گیرشون میاد!این عین حرفش بود!خدا بداد برسه...

این درس مقاومت مصالح معلومه که خیلی چیز شاخیه.درسی مهم با مفهوماتی به شدت تخمی تخیلی با استادی آلتی که اخلاقش آلتیه(۲ بار گفتم تاکید کرده باشم) و کلاسی با ساعت زمانی و نحوه مدیریتی که به اندازه والیوم ۴۰ خواب آوره...خدا رحم کنه!این جلسه که گذشت واقعا هیچی نفهمیدم دیگه رسیدم به حالت خودکشی که از همه چیز میگذرن و در اینجا به این معناست که آخراش گفتم به ..هر چی میخواد بگه کی گوش میده و گوش هم ندادم.فقط توضیح بدم که منظورم از آخر کلاس یک ساعت و نیم آخره و این رو هم بگم که کلاس کلا ۲ ساعته....


چون دفعه قبل فیلم واستون نذاشته بودم ایندفعه ۲ فیلم براتون میزارم در ضمن سعی میخوام بکنم که فیلمهایی که میگذارم تکراری نباشن بنابراین اگر فیلم ها یک مقداری به حالت گمنامی نزدیک میشن به این دلیله که مشهورها تموم بیدن.فیلم The Salton Sea از اینجا دانلود کنید.فیلم  Dead Fish رو هم از اینجا وگیرید. کیفیت جفتشون هم DVDRIP هست.نظر پیشنهاد انتقاد فوش نفرین تشکر یادتون نره.اگر هم فیلم خاصی رو میخواید درخواست کنید اگر بتونم براتون پیدا میکنم...

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ http://emrozema.wordpress.com

سلام دوست عزیز
اولن ممنون از نظرت, دویمن من کجا گفتم که در کانادا هستم و خبرنگارم!!!

حسام یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://emrozema.wordpress.com/

دوست عزیز با این که من آپ کردم ولی چرا لینکم در پیوند های وبلاگت نیست؟

شرمنده من وبلاگ شما رو با یکی دیگه اشتباه گرفته بودم=) لینکتون هم اضافه شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

ممنون از فیلمهای خوبی که اینجا قرار می دی.

ashkan جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ق.ظ

SALAM, tashakor babate flimhayee ke mizari man filme Dead Fish ro download kardam vali 2 ta seda ro film hast,sedaye dovom ro chetori mitonam hazv konam, mamnoon

خب منظورتون از صدای دوم چیه؟دوبله دومه؟از vlc player استفاده کنید تا بتونید صدای مورد نظرتون رو انتخاب کنید.فکر کنم مشکلتون حل بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد