آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

سفرنامه شمال

جمعه صبح رفتم چالوس یک شنبه ظهر برگشتم.جاتون خالی خیلی حال داد.تاحالا این موقع از سال نرفته بودم.اونجا هم رفتم استخر.من اصلا شنا بلد نیستم و نمیتونم خودمو روی اب نگه دارم ولی توی این ۲ روز که اونجا بودم زیرابی رو خب یاد گرفتم.همه رفقای خودمو بابام اندر کف زیرابی رفتن من بودن.یکیشون اصلا باور نمی کرد که من قبلش شنا نکرده بودم!چون مسابقه دادم و ۲ شدم از میون ۴ نفر لونم ادمای پر ادعا رو حالشون رو گرفتم.سرعتم هم انصافا خوب بود طوری که خودم حال کردم.خلاصه فکر کنم استعدادشو دارم.کلاس دانشگاه برای اموزش شنا اسم نوشتم بلکه با وجودچند جلسه تاخیر برم یک چیزی یاد بگیرم....البته در حین تکواندو!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ

می بینم که همش دنبال گردش و تفریح هستی.
پس فیلم چی شد؟!!!

علی سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ http://osian,mihanblog.com

آقا من شرمندتونم. بابا بی خیال خودتونم میدونید که دود از کنده بلند میشه ما که داریم وقت میگزرونیم مث شما که حرفه ای نیستیم.باز مارو ببخشید .چشم لینک هم میدیم

farhad سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام وخسته نباشی. واقعا ممنون بابت بخصوص فیلمهایی که اپلود میکنی . دوسته عزیز می خواستم اگه ممکنه فیلم The Dreamers زحمت اپلودشو بکشی همینتور پدرخوانده ها رو 1و2و3 بازم ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد