آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

فیلمو گرافشناسی ۲

اینم قسمت دوم معرفی فیلم به روش خودم که قولشو قبلا داده بودم.

Match point

داستانی جالب در مورد خیانت به همسر.فردی که همه چیزش رو از همسرش به دست اورده به همسرش خیانت می کنه اما در آخر فیلم خرابکاریاشو درست می کنه و همسرش چیزی نمی فهمه.فیلم قصد داره اثر شانس رو در زندگی بیان کنه که در اخر فیلم هم خیلی جالب اونو نمیگه.فیلم رو به همه پشنهاد می کنم و امتیاز 8 از 10 بهش میدم.

28 Weeks later

فیلم جالبیه میشه گفت کپی nights of living dead هستش البته ورژن 2007 این فیلم.به نظر من که خیلی شبیه فیلم های خوناشامه و از اونا هم خیلی بهتر فقط فرقش اینه که در این فیلم یک ویروس کار اون ومپایرها رو می کنه.در این ژانر من بهش امتیاز 8 از 10 میدم و پیشنهاد می کنم ببینیدش.

Captivity

به اون صورت فیلم دلهره آوری نیست یا بهتره بگم اصلا ترسناک نیست.فقط رمز آلوده.اون طوری که فکر می کردم جذاب نبود.ولی بازیگر خانومش الیشاکوتبرت جذابیت زیادی داشت!در کل اگر این فیلم رو نبینید چیزی رو از دست ندادید ولی اگرم ببینیدش در صورتی که به این سبک علاقه داشته باشید براتون جذابه.من به این فیلم امتیاز 5 از 10 میدم.

ُThe prestige

فیلی بسیار بسیار زیبا ار رقابت دو شعبده باز که واقعا هفت خطی و خیانت رو به معنای واقعی کلمه میتونید توی این فیلم ببیید.با وجود این که مدت زمانش 2 ساعته اما در حین دیدن اصلا خستگی رو احساس نمی کنید و به هیچ وجه کسل نمیشد از داستان .من با وجود این که دیدمش اما میخوام برای فهمیدن جزئیات یکبار دیگه اونو کامل ببینم.شخصا بهش امتیاز 10 از 10 میدم و به همه پیشنهاد می کنم که ببیننش.

Pan`s Labyrinth

فیلم بسیار جالبیه در صورتی که در نظر اول اصلا اینطور به نظر نمیاد.تنها اشکالی که از این فیلم میگیرم...ولش کنید فکر کردم دیدم اشکالم به هیچ وجه وارد نیست!با این که برای بچه هاست اما در مواقعی که صحنه ها ترسناکه شما می ترسی.شما به خاطر داستان اشکتون هم درمیاد اینقدر که خوب ساختنش.برای من ۷۵ کیلویی که همچین اتفاقی داشت میوفتاد!3 اسکاری که گرفت نوش جونش!در سبک خودش امتیاز 10 بهش میدم اما در کل از میان همه سبکهای موجود امتیاز 8 بهش میدم.این فیلم رو از دست ندید!


طبق روال همیشه(اکثر مواقع) لینک دانلود یک فیلم رو با قابلیت resum براتون میزارم.برای ایندفعه آخرین فیلم آنجلینا جولی رو براتون میزارم که در سرور شخصی یک بنده خدایی آپلود شده و سرعتش باید عالی باشه.در مورد کیفیت چیزی نگفتن اما با توجه به سوابق ایشون و بقیه فیلمهایی که آپلود کردند کیفیت عالی باید باشه!حالا محض محکم کاری اگر دانلود کردید بگید تا یک عده ای از سر در گمی در بیان.فیلم A Mighty Heart از اینجا دانلود کنید.پسورد هم در بخش نظرات.تشکر یادتون نره و اگر دوست دارید در این وبلاگ لینکهای دایرکت بیشتر معرفی بشه نظراتتون رو در مورد این پست و یا هر قسمت دیگه ای که دوست دارید بگید.(تاحالا که بی بخار بودید)

پی نوشت:من نمیدونم بعضیا با کجاشون دانلود میکنند!الان تست کردم لینک کاملا درسته و کار میکنه!اگر هم سرعت کمه باید خدمتتون عرض کنم که این مطلب بالای ۱۳۰۰ بازدید داشته و در بالاترین همه واسه دانلود اومده بودند.واقعا حالا که سرور نترکیده برید خدا رو شکر کنید چیزی بالاتر از ۷۰۰ گیگ ترنسفر مطمئنما فرستندش به ..خوردن افتاده.پسورد هم اگر مشکل داره چه جوریه واسه بعضیا کار کرده؟۲ تا پسورد در بخش نظرات هست هر دوشون رو امتحان کنید.اگر کار نکرد تایپش کنید و کپی پیست نکنید فقط به حروف بزرگ و کوچیک دقت کنید www.Winwarez.com رو هم امتحان کنید اگر جواب نداد و ارور crc داد مشکل از شما بوده و بد دانلود شده!نظری بود در خدمتم.

نظرات 19 + ارسال نظر
آتلانتیس دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ

pass:Winwarez.net

میم دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://mimta.blogfa.com

ممنون از لینکت.الان دارم دانلود میکنم. حتی اگر کیفیت خوبی هم نداشت باز به خاطر به اشتراک گذاشتن این لینک ممنونم

رضا دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

آقا دمت گرم و مرسی

amin دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ

ey vaaaaaaaal

امین دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.drarjang.wordpress.com

salam

khobi man amin hastam az france

in filmaroo az koja miari

kaf kardam..esme sitesho migi

filme zaban frncavi soragh nadari

ghorbonet montazeram

Kia دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ

Thank you very much. I have a lot of movies here, I wish I knew how to make it possible for others to download this way.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ق.ظ

tashakor azizam
ghorboonet beram

حالا دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ق.ظ

البته یه www هم اولش می خواد

پرشین استار دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ق.ظ http://www.persianstar.ir

ما لینک شما را در قسمت دانلود وبسایت خود اضافه کردیم لطفا شما هم لینک ما را اضافه کنید

حقیقتش من لینکمو ندیدم ولی چشم لینک شما رو اضافه کردم.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ق.ظ

ٌWhat is the password? I tried www.winwarez.net, it didn't work.

در پی نوشت توضیحات کافی و وافی رو دادم.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ

Quality is BETTER THAN PERFECT

کمال دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://kamalsh.wordpress.com

سلام، حالت چطوره؟
آخه این فیلم ها رو چه جوری از دست ندیم؟ جایی گیر نمیاد.
من خیلی وقته دارم در بدر تو این قم دنبال وکیل مدافع شیطان می گردم پیدا نمیشه اگر جایی دیدیش یه خبری به ما بده.
در ضمن اگر بخواهی پته تو رو آب بریزی خوشحال میشیم.

مخلصم.میگذره....عزیز جان دانلود کن توی قم کسی جرئت نمیکنه از این فیلما بیاره اگرم بیاره ارشیوش کمه.میتونی خرید اینترنتی هم بکنی.یک سری به www.persiantools.com بزن.مطمئنه...

محمد دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

صحفه دانلود باز نمی شه. خسته نباشی.

من دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

من نمی دونم چه جوری باید دانلود کرد دکمه دانلود کجای این سایت هست؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ق.ظ

سلام
ممنون بابت لینک
من دانلود کردم ولی با این پسوردی که دادین باز نمی شه!

Ardesheer سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

salam be hame, bebakhshid ke man farsi nemitoonam type konam chon ba vista zaheran nemishe ya man balad nistam , film e Prestige ro hatman hame bebinan vaghean zibast , makhsoosan inke DAVID BOWIE ham dar in film bazi mikone , kheyli ha bayad beshnasanesh, yeki az bozorgtarin moosighidan haye ROCK e. mamnoon az link e AMH.

theArcher چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ق.ظ

Hi,
Thanks,
The download speed was a little low, I could download it only with 230 kByte per second.

Thanks,
Best,

علی شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://osian,mihanblog.com

با عرض سلام خیلی کار خوبی کردید که فیلمو واسه دانلود گذاشتید وبلاگتون هم حرفه ایه من لینک شما رو در وبلاگم میزارم شما هم بی زحمت به من لینکی بدهید.با تشکر

علی رضا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.hurrahsport.com

پرتال هورا ورزش افتتاح شد
دعوت به همکاری
پرتال جامع اطلاع رسانی ورزش افتتاح شد .
Www.HurrahSport.Com
همراه با امکاناتی بی نظیر
• پشتیبانی از 9 زبان ( فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ، پرتغالی)
• جدیدترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان
• بانک جامع و کامل اطلاعات ورزش
• مسابقه و سرگرمی همراه با جوایز ارزنده
توجه : بروز رسانی سایت برای کاربران امکان پذیر می باشد و شما هم می توانید سهمی بسزا در روند رو به رشد سایت داشته باشید .
شما می توانید مدیر بخشی از سایت شوید و قسمت مربوط به خود را مدیریت کنید .
هورا اسپرت دارای باشگاه خبرنگاری می باشد و شما می توانید در دوره خبرنگاری پرتال ورزش شرکت نموده و مدرک خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران هورا اسپرت دریافت کنید .
به همراه امکانات باورنکردنی دیگر که پس از مراجعه به سایت مشاهده خواهید کرد .
از شما دوست گرامی دعوت بعمل می آید .
لطفاٌ جهت اعلام همکاری شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در قسمت تماس با ما وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .
با تشکر .
www.hurrahsport.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد