آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

عید فطر مبارک

چند وقتیه که توی این مملکت حرف از سند چشم انداز ۲۰ ساله میزنن که میتونید متن کاملشو از اینجا بخونید.به من اصلا ربطی نداره که با خوندن این سند و اهدافش روده هاتون از خنده چند تیکه میشه      بهر حال کار جالبیه که نفر اول مملکت همچین چیزی رو تدوین کنه و برای اصلاح کشور به همه ابلاغ کنه.بگذریم....با شروع ترم جدید منم تصمیم گرفتم که یک سند چشم انداز ۳ ساله واسه خودم درست کنم.و این چیزایی که توش ذکر کردم قصد دارم بهشون برسم و انشالله هم که برسم یعنی در غیر این صورت خیلی عقبم و باید از همین حالا به فکرش بود(شاید هم دیره) اما چرا مکتوبش کردم؟چون اگر خدانکرده این وبلاگ  ژیزوری من ۳ ساله دیگه ژابرجا بود بیام اینا رو بخونم ببینم چقدر بهشون رسیدم.اگر خدانکرده الواط شدیم یا کراکی یا مهندس! بهرحال ببینم الان چی تو این فکرمه....حالا مفادش(قبل از همشون یک انشالله بزارید)

۱ـدر ۳  سال دیگه من مدرکمو با معدل بالای ۱۶ گرفتم و یک مهندس بی سواد نیستم!روی درس های اصلیم هم خیلی کار کردم و الکی این مدرکو یدک نمی کشم.

۲ـتسلط کامل به نرم افزار autocad و etabs دارم.

3ـ یک نقشه بردار حرفه ای هستم و دوره های اموزشی دوربین های مختلف رو گذروندم.

4ـ تسلط کامل به زبان انگلیسی و دارنده مدرک تافل

5ـ در دروس دانشگاه از منابع انگلیسی استفاده می کنم.

6ـ دارنده کمر بند مشکی تکواندو و بعضا هم دارنده مقامی در مسابقات

7ـ دارنده هیکل ورزشی (بدن سازی و یا پیاده روی مستمر علاوه بر تکواندو)

8ـ در زمینه مسائل اعتقادی تکلیف خودمو روشن می کنم!یا مثل ادم فرائض دینی رو انجام میدم یا این که قیافمو از حالت حزبل فعلی در میارم و ادعایی مومن بودن هم نمیشه( مثل نماز اول و قت و درست و حسابی روزه کامل .مسائل مالی و مهمتر از همه وسواسی رو ترک کرده ام برای همیشه! گناهان مزخرفی رو که در کتمان انجام میپزیرن به صفر می رسونم و...)

9ـ در  مسائل بنیادین اعتقادی هم مطالعه خوبی می کنم و چند کتاب درستو حسابی از آیت الله منتظری.مطهری و دکتر شریعتی و هر کسی که قشنگ نوشته باشه می خونم در زمینه هایی مثل اعتقاد به خدا.معاد.قیامت.زن

10ـمن یک جورایی خوره فیلم هستم!فیلم های زیادی دیدم و جزو تفریحاتمه!(البته با علاقه ای که الان بهش دارم امیدوارم فقط این بند اجرا نشه و مانع اجرا بقیه بندها هم نشه!)

 

11ـمن هیچ واحدی رو دانشگاه نیوفتادم مگر همین معادلات دیفرانسیل رو که در تابستون به مقام افتادن نائل شدیم.

12ـ اهل زید بازی و کثافت کاری نیستم.

13ـرفقای بسیار زیادی دارم (بیشتر از حالا) و صد البته اهل رفیق بازی در حد متعارف هستم.

14_ساعت مطالعه غیر درسی رو در حد زیادی بهبود میبخشم.

کاری ندارم چقدر بهم خندیدید!چون نه من تو رو میشناسم نه تو منو!این وبلاگم واسه همچین کاری زدم.اما پیشنهاد میکنم شما هم یک همچین چیزی واسه خودتون درست کنید(الزامی به نوشن در وبلاگ نیست) حالا اسمشو هر چی میخواید بزارید مثل (لایحه حمایت از ازدواج موقت) یا (لایحه حمایت از حذف مهریه و نفقه)یا هر چیز دیگه ای می خواد باشه.مهم نفسه!

در کل من میخوام با این سند در سه سال دیگه به یک انسانی با سواد و  دارنده اخرتی نه چندان بد(گناهان فعلی و سابق و احتمالی در اینده)  همراه با یک تریپ دختر کش بشم.امیدوارم به تک تکشون در 3 سال دیگه برسم.

 


با توجه به این که سرتون درد امد و از اونجایی که با امدن به این وبلاگ وقتتون زیاد تلف نشه مثل همشه لینک فیلم براتون میزارم.منتها امروز چون عید فطره یک چیز ویجه واستون دارم(از اون ویجه هاست) برید اینجا و ۱۱ تا فیلم دانلود کنید!کیفیت بعضیاشون نوشته شده ولی اونایی رو که ننوشتم منم بیل میرم!فقط بگم فیلم run fatboy کیفیتش cam  هست.پس اگر فیلمی رو دانلود کردید کیفیتشو در بخش نظرات بگید تا بقیه دوستان تکلیفشونو در مورد اون گمنام ها بدونن.این لینکها فعلا ۵ روزیه که هستن اما چقدر عمر بکنند هیچ اطلاعی ندارم هیچ حدسیم نمیزنم!

فکر نمی کنم هر جایی چنین لینکهایی رو پیدا کنید ولی توی این وبلاگ می تونید.پس نظرات در مورد مطلب اصلی یا فیلم ها یادتون نره!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
من مرجان شوهر می خواهم شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.marjan-19.blogfa.com

سلام
عید تو هم مبارک
عزیزم لینکت کردم
موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ

من 3 تا از فیلم ها رو دانلود کردم (Ocean's 13 و Hostel 2 و 28 Weeks Later) کیفیت عالی و سرعت دانلود هم خوب.
دستت درد نکنه .از آنجا که نوشته بودی اهل زید بازی نیستی و همش تو کار معنویات هستی !! پس انشاا.. که با حوریهای بهشتی محشور بشی!
ولی من بهت توصیه می کنم نسیه رو ول کنی و نقد رو بچسبی , دیگه خود دانی.

آمیر شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://fancies.wordpress.com

این جور برنامه ریزی ها یا بهتر بگم نوشتن اهداف خیلی خوبه و در واقع یکی از ارکان آینده نگریه.
خوش به حالت...ما که حال فکر کردنشو نداریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد