آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

وسواسی

ـــ همونطور که قبلا هم گفته بودم ترم پیش استاتیک رو پاس کردم توی ترم تابستونی هم که گشاد بازی سبب افتادن در درس معادلات دیفرانسیل شد.بر طبق برنامه پیشنهادی خود گروه عمران برای پاس کردن دروس من الان عقب نیستم و ۳۴ واحد پاس کردم ولی وقتی امروز رفقا رو دیدم که ک..خل ترینشون معادلات یا دینامیک رو هم پاس کرده بودن یکذره تکون خوردم!کاش ترم تابستونی رو یکم می خوندیم!این ترم هم واحدهای شاخی رو برداشتم.معادلات.دینامیک.مقاومت مصالح مجموعا ۱۷.۵ واحد.هول واحد نمی زنم اما کاش این سه تا رو پاس کنم!از همین اول ترم ...گشادی کاملا میباره به خصوص که قراره برای کرج هم خط adsl بگیریم دیگه نور الانور میشه و کی درس می خونه؟کلاس زبان جمعه هاو کلاس تکواندو ۳ روز در هفته و یادگیری autocad هم روش!


ـــ وسواسی عجب چیز بی پدریه!داره دیوونمون میکنه!به توهم زدیم!خدا رحم کنه دیوونه نشیم!هی میخوام ترک کنم هی شده برنامه های دولت مهرورز هی لاکپشتی پیش میره.بابام میگه ول کن فکرشو نکن.نمیشه!اهل دارو و دکتر این جینگولک بازیا هم نیستم.کاش یک روز بیام بگم به کل ترک شدهالبته قبل از خل شدن!!


ـــ تف به وجود هر چی زنه دلبر و زیبا روی پسته!واقعا داره حالم از وجود زن به هم میخوره.جدی جدی میگم رو حرفم هم هستم هر چی هم می خواید بگید!این هنرپیشه ها با این اب و رنگ ادمو به چه کاری وا نمی دارن.این دخترهای خوشگلی که پدر داماد یا بعضا زید بیچاره رو درمیارن.به خاطر چند ساعت صکث!الان حال می کنی چند روز بعد(کاش چند روز بعد!میکشه به ساعت!) دوباره روز از نو...البته من که جدی میگم تاحالا خدا رو شکر قسمتمون نشده رابطه با کسی داشته باشم زید هم نداشتم ولی منم یک جوری دیگه فریب این اب و رنگ رو میخورم و ...(دوست ندارم ادامشو بگم)فقط از وجود زن مخصوصا زیباش متنفر شدم!اگر زن میخواد مرد رو به کمال برسونه با وجود این همه انحرافات خدایا ما نخواستیم این کمال رو !جدی میگم نمی خوام اگر میشه یکجوری ما رو از حیث دختر مصون کن که پدرمو دراورده.


 







اینم فیلم zodiac من که باهاش حال نکردم ولی انگار خیلیا ازش خوششون اومده.اگر میاوردنش توی فضای فعلی خیلی بهتر بود تا این که ۵۰-۶۰ سال پیش!کیفیت احتمالا مثل بقیه فیلم ها خیلی بالاست!پسورد هم در بخش نظرات!اگر هم می خواید این کار ادامه پیدا کنه نظر یادتون نره!


فیلم رو از اینجا دانلود کنید.لینک محدودیت زمانی هم نداره!


پی نوشت:بعضیا با پسورد مشکل داشتن.چک کردم همونیه که اپلود کننده گفته.حالا میل خودتونه!احتمالش هم هست که بد دانلود کردید.اما یک نکته و اونم این که پسورد رو تایپ کنید نه کپی!به حروف بزرگ و کوچیک هم دقت کنید.دیگه خود دانید!
پی نوشت 2:پسورد درست شد!تایپش کنید.یکی از دوستان هم در قسمت نظرات مطلبی رو گفتند که باعث میشه ارور پسورد نده!
چند روزی نبودم اگر نظرتون دیر تایید شد شرمنده!
نظرات 8 + ارسال نظر
آتلانتیس شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

pass:UpByReKull

کمال یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ق.ظ http://kamalsh.wordpress.com

چی شده اینقدر شکاری داداش؟ آدم بعضی وقتا از این فکر ها می کنه اما خوب نیست همه رو با یک چوب بزنی. در ضمن تو که کسی رو نداری( منظورم دختره) ، چی شده به چنین نتیجه ای رسیدی؟ نکنه از تو فیلم ها می گی؟
این ADSL هم بد اعتیاد آوره، نگیر داداش نگیر

فیلم ها بی تاثیر نبودن ولی من همینجوریش چوب اینا رو زیاد خوردم!لعنت به وجود 99.99% زنها!

سعید یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ

خیلی کار جالبی میکنی که این فیلمها را میذاری اما یه توضیح هم بده اینهار ا از کجا پیدا میکنی متشکر می شوم.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

انگار پسورد اشتباه است!

نه فکر نکنم.بهرحال همونیه که طرف ی که اپلود کرده گفتش.اگر ارور crc میده احتمالا مشکل از دانلود کردن شماست.

saeed یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

برای من هم error میده جریان چیه؟

نمیدونم حقیقتش چجوریه!اگر یکی دیگه از دوستان هم مشکل داشت لینک رو ور میدارم.

saeed دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ

بچه ها مشکل حل شد.
ابتدا دانلود که تمام شد با winrar بازش کنید و بعد در فایل فیلم را انتخاب کنید سپس به قسمت tools بروید و repair archives را بزنید مدتی طول میکشد وبعد سکتورهای خراب فیلم درست شده و مشکل extract حل می شود.

سعید حاتمی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://blog.1saeed.com

سلام،
با عرض شرمندگی، از تاخیری که در اضافه شدن لینک شما به لیست ما به‌وجود آمد عذرمی‌خواهم. از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم.
می‌دانم بدقولی و عدم پایبندی به تعهد، بسیار ناپسند است و به همین دلیل شرمنده‌ام. ولی متأسفانه در این مدت گرفتاری‌های شغلی و تحصیلی باعث شده بود وقت کمتری برای کارهای جانبی داشته باشم. در کنار این کمبود وقت، تعداد زیاد متقاضیان که به بیش از هزار وبلاگ می‌رسد باعث شده بود رسیدگی به تعویق بیفتد؛ زیرا بررسی هر وبلاگ و اضافه کردن آن به لیست و فرستادن پیام، حداقل پنج دقیقه زمان می‌خواهد که با این حساب چند روز باید تمام وقت به این کار اختصاص می‌دادم که در حال حاضر فرصت آن پیدا شده.
از اینکه کماکان لینک لیست را در وبلاگ خود حفظ کردید بی‌نهایت سپاسگزارم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
این لیست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لینک است که براساس زمان بروزرسانی (آپدیت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ یعنی بعد از هربار نوشتن یادداشت جدید، لینک شما به صدر لیست خواهد آمد و تا بیست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
برای اعلام به روز شدن وبلاگ، باید آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پینگ شود. برخی سیستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهند ولی برخی دیگر باید دستی پینگ شوند. برای پینگ کردن کافیست بعد از آپدیت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پینگ در بالای صفحه اصلی لیست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پینگ» کلیک کنید تا در عرض چند دقیقه، لینک شما به بالای لیست بیاید و دوستان از یادداشت جدید در وبلاگتان مطلع شوند.
با تشکر

حمید پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

آقا خیلی دمت گرم بازم فیلم بذار!
sympson family movie
را هم اگه داری پیدا کردی بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد