آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

خرعبلات

ـــ نظرتون در مورد الیاس سریال اغما چیه؟به نظر شما دکتر پژوهان تا این قسمت داستان گناهی مرتکب شده؟نظر شما رو نمی دونم اما به نظر من که ثواب هم کرده.شما اگر جای اون بودید چکار می کردید؟خداییش اگر شخصیتی مثل الیاس رفیقتون بود و اونقدر قبولش داشتید و اون کارهای عجیب غریب رو هم می کرد واقعا مثل پژوهان فکر نمی کردید که برگزیده شدید؟

داستان قشنگیه فقط حیف که تکراری شد.خط کلیش شده عین سریال او یک فرشته بود.ولی با این حال قشنگه.اگر توی این ژانر می خواید فیلم هالیوودی ببینید پیشنهاد می کنم

 The Devil's Advocate با بازی آل پاچینو رو حتما ببینید.واقعا زیباست و اولین تجربه من از آل پاچینو بود که این بابا خیلی هم به دلم نشست.

ـــ هفته اول دانشگاه رو پیچوندم.ولی فردا صبح باید راه بیوفتم طرف کرج!خیلی سخته....عصرها از دانشگاه افطاری بگیرم سریع ببرم خونه ساعت ۷ باشگاه باشم روز هم که کلاس برم.....رسما به فنا میرم!

ـــنمیدونم زده به سرم یا نه ولی کلی هاست با پهنای باند نامحدود رو که یک شرکت بهم داده بود گفتم نمی خوام!البته اونا هم فکر کار خودشون بودن ولی خیلی حرفه!اصلا دوست ندارم خر حمالی بکنم واسه یک عده دیگه!فعلا داریم مذاکره می کنیم که یک جوری فعالیت کنم که هم به نفع من بشه هم  به نفع اونا.البته بعید میدونم از اونا چیزی به من برسه!اگرم راضی نشدن کلا همکاریمو باهاشون قطع می کنم.

ـــ پیشنهاد میکنم شما هم از VPN استفاده کنید.عجب چیزیه!ای پی امریکا بدون محدودیت های اینترنت ایران و بدون افت محسوس سرعت!ترجیحا رایگان باشد!


فیلم The jacket رو از اینجا دانلود کنید.خودم قبلا دیدمش.فیلم جالبیه.کیفیت هم احتمالا چیزی فراتر از DVDRIP هست مثل بقیه فیلم ها و سرعت هم که دیگه عالیه.محدودیت زمانی هم نداره.پسورد هم در بخش نظرات هست.در ضمن دوستان این لینکهایی که من میزارم لینکهای vip هست و برای دانلود باید پول بدید اما توی این وبلاگ بدون پول میتونید بگیریدشون!اگر هم بخواید کلک رشتی بزنید و برید کل فیلمهایی که توی این سایت هست رو دانلود کنید باید بگم پسورد فایلهای متفاوت هست!صبر کنید من در هر پستم یک لینک معرفی میکنم.نظر هم یادتون نره!
نظرات 5 + ارسال نظر
اتلانتیس یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

pass:ReKull@WinWarez.net

گنج7دریا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا

مطمئنی با خود منی!..دی

آمیر دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://fancies.wordpress.com

سلام. ممنون از اینکه بهم سر زدی. وبلاگ شما هم خیلی خوبه و لینکت کردم. راستش از نحوه نوشتن روزمرگی هات خیلی خوشم اومد. ظاهراً اهل فیلم هم هستی. امیدوارم که بتونیم دوستان خوبی باشیم.

کمال جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ق.ظ http://kamalsh.wordpress.com

سلام
نکته ی جالبی بود، من این فیلم وکیل مدافع شیطان رو چند سال پیش دیدم بعید نیستا این هم مثل بقیه ی فیلم ها کپی کاری از اون فیلم باشه.
آقا مگه VPN مجانی هم داریم؟ من که هر جا سر زدم پولی بوده، فعلا از پروکسی معمولی استفاده می کنم. البته سرعتش خوبه. در حد 20-30 کیلوبایت دانلود جواب میده.

نه خیر همه جا پولیه ولی من رایگان میدم!

جلال شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ق.ظ

باسلام ممنونم از بابت لینک فیلمهایی که گذاشتید من از طریق سایت گیگا پاس با شما اشنا شدم فیلم پرستیز رو کامل دانلود کردم ولی پیغام پسورد غلط میده لطفا اگه ممکنه پسورد صحیح رو برام ایمیل کنید در سایت هم عضو شدم میخواستم براتون پست بزارم جواب نمیده پیغام انگلیسی میده که به فکرم رسید تووبلاگتون به صورت نظر بفرستم با تشکر فراوان

پسورد درسته احتمالا بد دانلود کردید.اگر ارور crc میده که به طور حتم مشکل همینه.احتمالا در موقع دانلود زیاد pause/resum کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد