آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

گهی پشت به زین و گهی زین به پشت

توی این پست که در مورد راننده جماعت نوشتم خیلی دلم پر بود واقعیت هم گفتم البته هفته های بعدی وضع بهتر شد اما همچنان از طرح انقلابی احمدی نژاد استفاده های زیادی می شد تا این که بالاخره دیروز رفتم کرج نزدیکای عصر هم برگشتم.واقعا کیف کردم از وضعیت ترمینال.ماه رمضان و شروع سال تحصیلی گند ترین وضعیت ممکن رو برای اون راننده هایی که شرحشون رو کامل توی اون پست گفتم ,به وجود آورده بود.اونایی که اصلا به مسافرهای قم به خاطر کم بودن کرایش محل نمیذاشتن دربه در دنبال مسافر می گشتن.من هم چندتا عکس از وضعیت اونجا گرفتم.اگر چه خیلی عکاسیم بده (چون هیچ علاقه ای ندارم)ولی گویای همه چیز هست!

سکوی ترمینال که نمیدونید شبها چه خبر بود!البته روز هم شلوغ بود ولی شب یک چیز دیگه بود.حالا رسما به...خوردن افتاده مثل الهام در مورد دانشگاه آزاد که اخیرا گفت شهریش به خود مسولانش ربط داره(وجه شبه این دو قضیه ..خوردن هست)

سکوی ترمینال

مسافرهایی که منتظر بودن اتوبوس حرکت کنه !

موقع حرکت تقریبا نصف اتوبوس خالی بود!

توضیح این که اتوبوس مقصدش خرم آباد بود این همه مسافر داشت!

خلاصه اینطوریاس که یک وقت کارت گرفته یک وقت هم خرمگس در می کنی!ولی سعی کن هیچ وقت شارلاتان نباشی!من هم چون خیلی از این راننده ها رو شناختم از این وضعیت کاملا راضی هستم!


فیلم outlaw 2007 رو می تونید از اینجا دانلود کنید.لینک VIP هست و فوق العاده سریعه.محدودیت زمانی هم فعلا نداره و کیفیتش هم  احتمالا DVDRIP هست پسورد رو هم در بخش نظرات گذاشتم.دیگه این که نظر یادتون نره فقط اگر هم لطف می کنید کامنت میزارید همش تشکر نباشه واقعا مثل وبلاگهای دیگه در مورد موضوع کامنت بزارید

نظرات 8 + ارسال نظر
آتلانتیس دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://atlantise.blogsky.com

pass:WINwarez.NET

ARASH سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ

Thanks, I downloaded it with 260 KByte/sec. Thanks,

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ

ای ول ... نمی دونستم بچه محل ما هستی.کجای کرج زندگی می کنی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

ممنون هم سرعت دانلود خوب بود و هم کیفیت فیلم عالی.

کمال چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ق.ظ http://kamalsh.wordpress.com

لینکیدمت رفیق.
من هم با این مشکل رو برو بودم، خوشبختانه دانشگاه که تموم شد از دست این اتوبوسها راحت شدم

عرفان چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://it.myjigi.com

من که مسافر یزد ساری هستم دهنم آسفالت شد!
لینک فیلم می ذاری؟! من خیر سرم اینترنت پر سرعتم دارم واسه یه فایل 120 مگی 5 ساعت معطل میشم! حالا بذار ببینم اصلا حجمش چنده.
ممنون

کمال پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ق.ظ http://kamalsh.wordpress.com

سلام.آقا پس ورد این فایلها رو از کجا می آری؟من یه دونه دانلود کردم پسوردشو ندارم

پسورد فایل ها متفاوت هستند.شما همین هایی رو که من واسه دانلود میزارم دانلود کن پسوردشون درسته.پسورد بقیه فایل ها رو هم نمی دونم.پسورد این فیلم رو که گذاشتم توی اولین نظر قرارش دادم.

موفق باشید

ARASH پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

you can find some movie here. Please check'em if they are okay and find the password as well.
http://realemailcheck.com/global_files/seivom/

چرا خارجکی صحبت می کنی؟حالا این یکی ساده بود فهمیدم سختتر می شد که نمی فهمید منظورت چیه.
بله اون تو چیزای خوبی هست ولی پسوردهاشون فرق دارن.قول 100 در صد هم بهت میدم که اگر گوگل رو جر بدی نمی تونی پسوردشوون رو پیدا کنی چون چند وقتیه پولی شدن و فقط من می دونم که پسوردهاشون چیه.البته بعضیاشونو.هر موقعی که داخل این خراب شده پستی بدم یک لینک هم معرفی می کنم.حالا اگر شما خیلی مشتاقی که تو اینجا زودتر پست بدم می تونی این کلبه ما رو تبلیغ کنی لینکی بدی جایی معرفی کنی و....تا من لینک دایرکت زیاد معرفی کنم البته نه الزاما توی این سایتی که شما فرمودید.در ضمن یک نکته رو شما و هر کسی که فیلم دانلود می کنه فراموش نکنید!کار اصلی من توی این وبلاگ نوشتنه نه معرفی لینک!و به همین علت هم کاربران بالاترین پر و بال ما رو قیچی کردند.
زیاد حرف زدم فعلا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد