آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

پیشرفت وب فارسی؟؟!!!

من از این سریال اغما خیلی خوشم اومده و مشتریش شدم.از خود امین تارخ هم خیلی خوشم میاد و با دیدن این سریال گفتم برم یه سرچی بکنم ببینم بیوگرافیش چیه.رفتم و رفتم تا این که به صفحه ویکی پدیا در مورد تارخ رسیدم که می تونید از اینجا ببینیدش

داشتم همینجوری می خوندم و می خوندم که رسیدم به منبع مطلب که واقعا از این همه فهم بالای بعضی از کاربران ایرانی خوشم اومد.قسمت فارسی ویکی پدیا جزو ۱۰ زبان برتر ویکی پدیا نیستش و توش هم از این خزئبلات پیدا میشه.خواستم ویرایشش کنم گفتم شما هم ببینید و اگر هم کسی ویرایشش کرد من عکسشو گذاشتم که بقیه ببینند.واقعا حقمونه زبان فارسی در اینترنت اینقدر ضعیه و محتوای علمیش به شدت پایینه.فقط می تونم بگم متاسفم!


فیلم Green Street Hooligans 2005 از اینجا دانلود کنید.فیلمش با توجه به نظر کاربرا باید خیلی ترسناک باشه البته خودم ندیدماگر سرعتتون بالا نیست دانلودش نکنید چون معلوم نیست تا کی رو سایت بمونه.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کمال چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ق.ظ http://kamalsh.wordpress.com

جالب بود.
این فیلم ها که می گذاری دانلود نمیشه.من هر کار کردم نمی تونم این کار رو بکنم.پروکسی چیزی می خواد؟

بله متاسفانه این یکی خیلی زود از بین رفت.یک فیلم دیگه براتون میزارم.فیلتر هم نیستند لینک رو مستقیم توی دانلود منیجر کپی کنید دانلود میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد