آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

نفتی فکر!

نمی دونم چرا از این همه وسائل روشنفکری و باحال بودن من هیچ بهره ای نبردم.هر جا هر چیزی معادل با روشنفکری و بچه باحال بود ما ضدشو عمل کردیم یا دوست داشتیم عمل کنیم و هر چیزی که عمل کردیم عین تعصب و غرور بی جا و کلا مزخرف بودن منو نشون میداد.وقتی جوونا میرن با شریعتی حال می کنند من زیاد خوشم از قلمش نمیاد نه این که بدم بیاد ولی حال خوندن حرفاشو ندارم.ملت برای فوتبال خودشون رو می کشن اما من اصلا علاقه ای به این ورزش ندارم.فقط شاهکار کردم در مجموع ۴۵ دقیقه از مسابقات جام جهانی آلمان رو دیدم.اصلا خوندن هری پاتر رو دوست ندارم و اونو وقت تلف کنی میدونم.هیچ وقت نشده معتاد چت بشم و باهاش در حد اکستازی حال کنم.از روحانیونی که سر کار هستند از خیلیهاشون متنفرم که خوشبختانه توی این قسمت بچه باحالم ولی چون می بینم که خیلی از طلبه ها حتی نون شب ندارند بخورن ازشون خوشم میاد(در عین حال از قبلیا بدم میاد).اگر جایی بحث ایران و امریکا و حمله احتمالی بشه من حرفی نمیزنم و به نظرم که امریکا نمی تونه ایران رو اونطوری که میخواد نابود کنه و اسرائیل هم همینطور.که این مورد اخرین مورد بچه مثبت بودن منه و در عین حال منو خیلی بسیجی نشون میده در صورتی که از بسیج هم خوشم نمیاد .که البته این آخری رو در اینجا کشف کردم.دقت کنید که هر کسی که از ایران دفاع کرده رای هاش چقدر پایینه و حتی خیلیاشونو دیگه نشون نمیده!و در عوض هر کی قدرت آمریکا رو (که کم هم نیست)به رخ کشیده رایش چقدر بالاست و از ۲۰ تا هم بیشتر شده.و چون این سایت یک نمونه تقریبا تقریبا دموکراسی(۱) از بچه باحالا هستش پس نتیجه گیری من تقربا باید درست باشه.


(۱)به این دلیل میگم تقریبا چون معمولا کسانی که توی اینترنت هستند همچین دل خوشی از حکومت ندارند و نباید اینجا از نبود رای جوجه حزب اللهی ها بسیجی که کم هم نیستند یادی نکرد.



اما بریم سراغ کار خودمون و دلیل اصلی نوشتن این پست!امروز یک لینک ویژه دارم!ایندفعه فیلم Pan's Labyrinth 2006  یا Laberinto del fauno, El  رو براتون گذاشتم ولینکش دائمیه!روی یک سرور دیگه آپلود شده و سرعتش فوق العاده بالاست کیفیتش با توجه به این که فیلم مال پارساله احتمالا باید dvdrip باشه و این فیلم  سه تا اسکار گرفته!اگرم خواستید براش زیر نویس پیدا کنید برید به اینجا در ضمن اگر پسورد خواست بگید تا براتون بزارمش.چون کار این بلاد کفر معلوم نیست!یکدفعه پسورد می زارن یکدفعه نمی زارن.از اینجا دانلودش کنید


پی نوشت :مثل این که کفار روش پسورد گذاشتن اینم پسورد ReKull's Upload
در ضمن بگم خودم دیشب دانلودش کردم کیفیت عالی و سرعت بسیار بالاست.
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ

این لینک دانلودش نامریی است حتما!

دیگه مرئی شد!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

پسورد می خواد! شد یک کار درست انجام بدی؟! این همه وقت صرف کردم دانلود کردم آخرش بی فایده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

ممنون برای پسورد.

[ بدون نام ] جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

دوباره سلام
در این سایتی که این فیلم را معرفی کرده تعداد دیگری فیلم دارد که به نظر می رسد خوب باشند من دو تا رو دانلود کردم اما پسوردها با قبلی فرق دارد .آیا پسوردها را داری؟
http://realemailcheck.com/backup/WW/

متاسفانه پسوردها متفاوت هست!

حمید چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ق.ظ

ای بابا اینکه وسط کار یه دفعه میگه پسور اشتباه، چرا؟؟!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

آقا درست شد! پسورد را باید تایپ کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد