آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

ماه ضیافت الله!

خب مبارک بادا ماه گرسنگی و تشنگی و فحش دادن به همدیگه مخصوصا اعضای خانواده از زور گرسنگی!و صد البته ماه برکات الهی و رحمات خداوند.به سلامتی امسال هم روز اول ماه رمضون مشخص نشد و ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری(الف ها رو خیلی بکشید!)مثل هر سال دست از پا درازتر نتونست روز اول رو مشخص کنه و روز آخر رو هم نمی تونه مشخص کنه!فقط چون ماه 31 روز نمیشه یک روز رو عید فطر اعلام می کنن!همش هم بلدند اون اسمی رو که نوشتم با جذبه و الف های کشیده بخونن و بگن که ما چند تا گروه فرستادیم اینور اونو(امسال 150 تا بود البته به گفته خودشونن!)ولی هر دفعه هیچ ...نمی خوریم.
بهرحال این ماهی هستش که باید روزه رو بگیریم (البته می شه نگرفت ولی من یکی بی رودربایستی جرئتشو ندارم) و خدا کمکم کنه که امسال هیچ روزی رو نخورم چون پارسال با کمال تنفر و در عین تجبر(جبر)در اثر تسفر(مسافرت)به خاطر تحصل(تحصیل)مجبور شدم یک هفتشو بخورم و در زمستان بگیرم و در یک کلمه بابام در اومد.
من دو تا سوال برام پیش اومده گفتم شماها جوابشو بدید ولی از اونجایی که می دونم که هیچ کس کامنت نمی گذاره و همه یکراست میرن فیلم آخر پست رو دانلود می کنند فقط سوال ها رو مطرح می کنم.و محترمانه درخواست جواب ندارم!
1_این که خدا به اجبار انسان رو خلق کنه و بعد بگن که باید دستورات منو اطاعت کنی وگرنه میری جهنم و اگرم خودتو از این دنیا ببری(خودکشی)بازم میری جهنم .این چجوری با عدالت خدا که شکی در اون نیست مغایرت نداره؟
2_دومی کمی جنبه مزاح داره.پیامبر فرمودند که در این ماه به میهمانی خدا میروید خب خدایا دستت درد نکنه که ما رو دعوت کردی ولی اگر کسی رحمت شما رو که با روزه بدست میاره نخواد چکار باید بکنه؟تازه اگر مهمان ها به خانه صاحبخونه نرن در بیشتر موارد به نفع صاحبخونه هستش(بقیه رحمتهای الهی رو با جون و دل می خواهیم غیر از این یکی که با گرسنگی حاصل میشه!)
هنوز اول صبحه ولی من داره تشنم میشه!اللهم ارحمنی...خدایا مخلصم!حرف دومی فقط جنبه شوخی داشت!توی دنیا ما رو از خودت دور نکن و کمک کن عاقبت به خیر بشیم.



توضیح:فیلم این پست رو فعلا نمی تونم بزارم.انشالله تا فردا لینک یک فیلم خوب رو براتون میزارم.

فیلم the da vinchi code رو از اینجا دانلود کنید.سرعت لینک بسیار بالاست و واقعا فیلم قشنگیه.اولش خواستم فیلم red line رو براتون بزارم ولی دیدم که این یکی واقعا قشنگه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

با سلام
از شکل زیبای وبلاگ شما متشکرم
درمورد سوال شما هرچند بنده خود را قابل نمی دانم ولی تا آنجا که بنده اطلاع دارم :
۱- اگر ما خوب زندگی نمی کنیم تقصیر خدا نیست بلکه ما در بهره وری از جهان زیبا که کره زمین گوشه بسیار کوچکی از آن است کم توجه بوده ایم
۲- سوال شما شبیه بچه کوچکی است که بدلیل کم بود اطلاعات از مادر خود گله دارد که چرا مثلا اجازه بازی روی لبه پرتگاه را به او نمی دهد . ما فعلا از فواید روزه اطلاعات کمی بدست آورده ایم ولی فقط ازنظر سلامتی بدن خوب است که بدانید که طی هزارو چند صد سال گذشته بیماری خاصی در بین مسلمانان گزارش نشده و برعکس دربین افراد ملتهای دیگر انواع چاقی وفشار خون و.. شایع تر است
۳- بد اخلاقی شما در خانه ناشی از کمبود صبر وتحمل است یا روزه داری ِ الا بذکر الله تطمین القلوب
۴- چون بنده خودم هم اطلاعات کاقی ندارم می توانید از مراجع فقهی وسایتهایشان استفاده کنید
۵- خدایش دم افطار ان لذتی که ناشی از اطاعت امر خداوند رحمن به شما دست می دهد قابل توصیف است؟
۶- فراموش نکنید که دراین جهان برای امتحان خلق شده ایم وشاید رمضان تلنگری است به همین سبب که در منزل تن مخسب وغافل منشین کز منزل عمر کاروان می گذرد
۷- بادمان باشد که وظیفه بنده و عبد اطاعت است و بهشت را به بها می دهند نه به بهانه
۸- از خدا بخواهید که اللهم وفقنا لما تحب وترضا
۹- وسوسه شیطان را با توسل به ائمه هدا و ذکر حق جل وعلی از خود دور بفرمایید
۱۰- این مطالب رابرای نفس سرکش خودم نوشتم ومجدا در خواست می کنم که از اهلش این سوال را بپرسید. حداقل در جلسات سخنرانی این ماه که در بسیاری از مساجد تشکیل می شود شرکت بفرمایید
التماس دعا
ebrahimijafari@noavar.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد