آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

چاخان های دوازدهمین یار اوشن

دیشب داشتم ۲۰:۳۰ رو می دیدم که دیدم سخنگوی قوه قضاییه سخنرانی کرده و گفته بود که ما دیگه سلول انفرادی نداریم و موی زندانی ها رو کوتاه نمی کنیم بهشون احترام می ذاریم و...و مانند گذشته من همچنان در بی باوری این خبر بسر می بردم.نکته جالب این خبر این بود که چند دقیقه بعد مصاحبه با کیان تاج بخش رو پخش کردند که می گفت من در سلول انفرادی هستم!و ازش در مورد سلول پرسیدند و اونم گفت که فقط استخر کم داره!با توجه به حرف آخریش برام مسلم شد که به اجبار بهش گفتند که این حرف رو بزنه اما اینقدر حالیشون نبوده که بهش بگن که نگو تو انفرادیم اونم بعد از صحبتهای سخنگوی قوه قضاییه!این رسانه ملی یار دوازدهم تیم ملی بعضی موقعها بدجوری سوتی می ده!


فیلم Pumpkinhead: Blood Feud از اینجا دانلود کنید!

نظرات 1 + ارسال نظر
خشایار پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ http://www.kashnews.blogspot.com

خیلی ممنون از کامنتتون. انشالله تو پستهای بعدی راجع به مسائلی که گفتید صحبت خواهم کرد. در مورد تبادل لینک هم مشکلی نیست. درود بر شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد