آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

برداشت اول

می خوام از فیلم هایی که این چند روزه دیدم یه سری نقد و تحلیل و از این جور خزئبلات منتها به سبک خودم بنویسم.من اصولا سه محور رو در این نقود خودم مد نظر می دهم..مختصر.مفید.جالب و فیلم ها رو در کمترین کاراکتر ممکن با بیشتر کالری موجود به استماع و استمتاع شما عزیزی که همینجور الکلی الکی وارد ای وبلاگ شدی می رسونم و لری بهت می گم  که فلان فیلم ارزش دیدن داره یا نه!و دیگه هی پیچو تابش نمی دم که کارگردان گفته فلان ولی تهیه کننده گفته بیلاخ...یا این که از بعود(ابعاد)مختلف فیلم رو نقد بکنم.امید وارم که از این سبک خوشتون بیاد و با توجه به این که تعداد زیادی فیلم دارم وهنوز ندیدمش انشالله تا پایان تابستان تمامی فیلم ها رو به استمتاع و اسمتاع و استیدار(دیدن)شما جوون بیکارتر از خودم می رسونم.

underworld:evolution

فیلمی بسیار زیبا و فانتزی که یکی میخواد با قدرتش جهانو بگیره و چون همیشه خدا مخالف هست دو نفر دیگه هم باهاش مخالفت می کنند.صحنه های بزن بزن قدیم یا اکشن امروزی درش زیاد یافت میشه و خلاصه خیلی قشنه.نبینی از دستت رفته.فقط حتما با زیر نویس ببین چون با این وجود به زور از کل داستان با خبر می شی.

 

the notebook

فیلمی عشقولانه و عین تایتانیک فقط فرقش اینه که این دوتا کبوتر عاشق در آخر فیلم توی همین جهان از نعماتی که خدا به هر کدومشون داده به طور اشتراکی لذت می برن!داستانش جالبه و ارزش یک بار دیدن رو داره .ولی این داستانا دیگه قدیمی شده.

the girl next door

از اون خالی بندیاس!برای همین این یکی رو بیشتر باز می کنم.آخه کدوم دختری مخصوصا با اون قیافه میاد به پسری میگه آره؟و درضمن همچین کسی که فاحشه هستش نمی شه به عشقش وفادار بمونه.می شه مثل فیلم غریزه اصلی که زنه همش به شوهره خیانت می کرد.البته من یک جورایی به پسره شباهت دارم البته یه جورایی!از اون جورا که ما هم از حوری های زمینی تا حالا بی خیر بودیم ولی کاش از اون یکی جورا هم به پسره شبیه باشم و همچین کسی بیاد سراغم.

Head in the Clouds

بسیار بسیار زیبا!به معنای واقعی کلمه وفاداری و عشق رو توضیح داده.داستانش خیلی جذابه و حتما باید دیده بشه.از لحاظ جلوه های بصری هم قابل تحمله ولی کاش بیشتر می بود!

until death

فیلم قشنگیه.تنها اشکالش اینه که شخصیت اصلی داستان یه جورایی همیشه نعشس.اگر این قضیه درست می شد خیلی بهتر می بود.داستانش هم از این قراره که مامور مبارزه با مواد مخدر که خودش معتاده می افته دنبال یک قاچاقچی بزرگ مواد.به همین راحتی!حال کردی خلاصه نویسی رو؟البته داستانش خیلی خز شده ولی صحنه های اکشنش قشنگه.


 در پایان باید بگم که برای خالی نبودن عریضه از این به بعد در انتهای تمامی ژست هایی که میدم لینک یک فیلم رو با قابلیت resum برای دانلود می زارم.فیلمی رو که می ذلرم یا جدیده یا خیلی قشنگه.در ضمن لینک حداکثر تا سه روز اعتبار داره و البته ممکن هم هست ۶ ساعت بعد از سرور stage6 پاک بشه.پس اگر فیلم رو می خوای باید وقتی که می بینی لینک کار می کنه بدانلودی وگرنه پریده.

برای شروع فیلم next رو میزارم که مشخصاتش رو می تونید از اینجا ببینید و لینک دانلودش هم دوقسمته که مجموعش میشه ۶۰۰ مگ.کیفیت هم خوبه.خودمم الان دارم دانلود می کنم.در ضمن این فیلم همین امروز آپلود شده.

قسمت اول  قسمت دوم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://it.myjigi.com

دوست عزیز توسط اون لینکی که من گذاشتم شما می تونی آخرین ورژن گوگل ارث رو دانلود کنی.

ممنون!

علی عشینی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ http://p-m-c.blogfa.com

سلام دوست عزیزم مهدی الله یاری

مهدی جان شما درخواست تبادل لینک کردید و من نیز در پی ام سی شما رو لینک کردم.

امیدوارم دوستان خوبی باشیم. اگه دوست داشتی با وبلاگ دوم من هم تبادل لینک کنید هم پی ام سی و هم درصد بلاگ را در لینکهات قرار بده و به من خبر.

Dar100.blogfa.com

موفق باشی دوست عزیز.علی عشینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد