آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

عکس های بسیار زیبا از تل آویو

 

امشب خیلی وبگردی کردم.کلی توی یوتیوب گشتم به گوگل هم سر زدم و چیزهای جالبی هم پیدا کردم.گفتم بزارم شما حالشو ببرید.اول به این سایت برید تا عکس های بسیار زیبایی از تل آویو هنگ کنگ و بوداژست بهتون نشون بده.کیفیت عکس ها ۶۰۰*۵۰۰ هستش و ژایینه اما واقعا ارزش دیدن داره.نمونش هم عکس بالایی هستش که از ساحل تل آویو گرفته شده.من وقتی عکس های شهر رو دیدم فکر کردم ساختگیه چون واقعا زیباست پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش.

دوم این که یک ویدئو جالب توی یو تیوب پیدا کردم که می گه اگر آمریکا به ایران حمله کنه چی میشه.با وجود این که از بسیج بدم میاد ویک سال هم بیشتر عضوش نبودم که البته اون سال هم اجبار مدرسه در کار بود)ولی باید بگم هر کی این کلیپو ساخته واقعا قشنگ ساخته و پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش.فقط من وقتی دیدمش یک نکته ای توجهمو جلب کرد و این که سرباز ایرانی واقعا از لحاظ تیپ و قیافه و تجهیزات جلوی یک سرباز آمریکایی هیچ چی نیست!اما وقتی موقعش می شه خیلی شجاع و غیرتی می شه و واقعا خیلی بهتر از آمریکاییه می جنگه چون دوست داره شهید بشه ولی امریکاییه اصلا اینطور نیست.

یک کلیپ جالب هم از حاج آقایی که شاباش جمع می کنه بیشتر توضیح نمی دم چون ممکنه برای وبلاگم مشکل پیدا بشه!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد