آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

استاده نده استاده بده

حتما شما هم شنیدید که توی دانشگاه می گن فلان استاد همه رو می اندازه یا طرف حرمله هست و....ما هم برای این ترم تابستونی غلطی کردیم و معادلات رو با یک چنین استادی برداشتیم که هیچکی خوبشو نمی گفت و همه بهم می گفتن خره چرا با این برداشتی؟حالا جالب اینه که من با یک استاد خوب برداشته بودم و حذف کردم!. بعدش با این یارو برداشتم.استاد قرار بود دیروز امتحان میان ترم بگیره و گرفت اما نمی دونم چرا من لای کتاب رو نمی تونم واز بکنم و خلاصه توی تابستون حسسش اصلا نیست.4 تا سوال داد و منم چون کلا 1.5 بیشتر نخونده بودم 2 تا سوال رو تخیلی جواب دادم و سریع برگه رو بهش دادم رفتم سایت اینترنت و اصلا هم نگاه نکردم ببینم درست نوشتم یا نه چون واقعا تخیلی جواب داده بودم.سوال هایی رو که برای پایان ترم قبلی طرح کرده بود موقع درس دادن واسه ما حل می کرد.اینو جدی می گم که همه اون هایی که افتاده بودن مثل خود من واقعا گشاد بازی دراورده بودن و ربطی به استاد نداشت.سوال هاش حقیقتا سخت نبود و فقط باید می خوندی تا حل بکنی.رفیق من باهاش داشت و خودشو پاره کرد قبول دارم بهش خوب نمره نداده بود ولی پاسش کرد و ننداختش.و الکی برای استاده حرف دراوردن.البته بگم که من نمی گم خوب نمره می ده چون واقعا اینطوری نیست ولی واقعا اگر حقت باشه پاست می کنه.خود من ترم اول چون نمی شناختم با یک استادی ریاضی پیش برداشتم که هیچ کس واقعا هیچ کسازش تعریف نمی کرد.یکی می گفت من 18 شده بودم بهم داده بود 12.منم خلاصه واقعا ترسیده بودم (ترم اولی بودم وگرنه اگرم می افتادم به هیچ جام حساب نمی کردم مثل این ترم که معادلات رو می افتم)خلاصه ما نگاه به این کتاب نکرده بودیم چون درسای مهمتری داشتم و درضمن روز قبل از این امتحان یک امتحان دیگه ای داشتم و فقط شب تونستم براش بخونم لازم به ذکر هست که من اون ترم تمام تلاشمو برای ریاضی 1 گذاشته بودم و نتیجش رو هم گرفتم و دیگه این که این ستاد ما خیلی به حضور غیاب اهمیت می داد و اگر هم دیر سر کلاسش می رفتی راهت نمی داد و منم هیچ غیبت سر کلاسش نداشتم.خلاصه امتحان رو دادم و وقتی که نمره ها اومد دیدم شدم 13 خیلی خوشحال بودم که پاسم کرده و در ضمن من امتحانشو خوب نداده بودم.بعد از اون نیاز به یک نمره داشتم چون معدل بالا لازم داشتم رفتم بهش گفتم استاد مرحمتی بکن یک نمره به ما بده دیدم لیستشو در اورد گفت شما شده بودی 8 من بهت 5 نمره اضافه کردم شدی 13!واقعا کفم بریده بود.حالا حرفم اینه که خیلی از این استادهایی که می گن می اندازن اصلا این طوری نیست و فقط یک عده کمی از اونها واقعا مریضن و خیلی به خودمون بستگی داره که افتادیم یا نه.
نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://it.myjigi.com

سلام دوست عزیز،
بابت لطفت ممنونم و بسیار خوشحال شدم که انقدر با دقت وبلاگم را مورد بررسی قرار دادی و نظرتو گفتی.
در مورد اون دو عزیزی که وبلاگشونو نام برده بودی باید بگم که اتفاقا آقا مهرداد و آقا نوید از دوستای خوب من هستن. ما چون در پست های بلاگ به همدیگه لینک میدیم نیازی به این کار ندیدیم که لینک ثابت بدیم. مخصوصا سایت عصرونه و شخص نوید.
در مورد عکس های فلیکر هم باید عرض کنم بله حق با شماست. کیفیت عکس ها ممکن پایین باشه. اما اون عکسا بیشتر جنبه ی شخصی داره و برای ثبت خاطراتم اونا رو اونجا میزارم. و البته دوستان لطف می کنن و سر هم میزنن.
در ضمن من هم به شما لینک دادم.
موفق باشید و باز هم به من سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد