آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

تئوریک و عملیک!

حتما شما هم شنیدید که می گن بازده اسمی فلان نیروگاه اینقدره ولی بازده عملیش کمتر از این حرفاست.توی خیلی از کارخانجات و وسایل این تئوری و عملی رو داریم.
یک روز داشتم با خودم فکر می کردم که این نوع حکومتی که داریم کجاش اشکال داره؟یک مجلسی هست که از هر استانی چندتا نماینده داره و باید طبق روال تماما از طرف مردم انتخاب بشه و این مجلس مستقل هست و تا فیها خالدون دولت رو که اونم باید توسط مردم انتخاب بشه رو کامل نظارت می کنه و در ضمن قانون گذاری هم کار این مجلس هست و به عقیده یک نفر نیست که فلان ماده تصویب بشه.دولت هم که کلا جداست و برای هر بخشی یک وزیر انتخاب می کنه.با توجه به این که رییس دولت به استناد قانون از مردمه باالطبع وزیری رو که انتخاب می کنه از مردمه.غیر از این مسئله که گفتم اون وزیر باید از چندصد نماینده ای که اونا هم از مردم هستند رای اعتماد بگیره و برنامه هاشو نماینده ها به صلاح مملکت بدونند و به اون بابا رای بدن.غیر از رای اعتماد اگرم این وزیر طبق نظر نماینده ها عمل نکنه باید استیضاح بشه ونماینده ها باسن وزیر رو می تونن پاره کنند.پس دولت زیر نظر کامل نماینده های مجلسه که این مجلس با توجه به تعداد زیاد نماینده ها مردمی تره و غیر از این دو تا دادگاه های کشور هم کلا یک چیز جداست و به هیچ کدوم از اینا ربطی نداره و در اخر هم با توجه به این که این سه تا دستگاه از تشکیلاتشون از هم جداست و با توجه به خصلت ما ایرانی های همیشه در صحنه که هیچ وقت با هم نمی سازیم یک نفر رو می زارن اون بالا با قدرت کامل که اگر این سه تا به هم ریختن اون اقاهه قائله رو با قدرت بخوابونه.شما هم فکر بکنید.واقعا حکومت ایده الیه.اما چرا با این تئوری قوی وضع مملکت اینقدر خر تو خره؟و این قدر توان توری و عملی با هم اختلاف دارن؟

پی نوشت 1:من با اصل نظام و جمهوری اسلامی موافقم ولی خیلی از افراد مسئول رو قبول ندارم.
پی نوشت 2:من با رابطه آزاد موافقم!این صحبتم با صحبت بالایی هیچ تناقضی داره.
پی نوشت 3:در فکر این هستم که یک مطلب درست و حسابی در مورد قدرت رهبری در ایران بنویسم.ببینم چی میشه!
نظرات 1 + ارسال نظر
شانه بسر شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

جناب مهدی ممنونم از لطف شما. متاسفانه به علت فیلترینگ سایت بلاگرولینگ به لینکهام دسترسی ندارم ولی آدرس وبلاگ شما رو به فید ریدرم اضافه کردم تا از نوشته هاتون استفاده کنم.
پ.ن. معذرت بابت کامنت خارج از بحث پست شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد