آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

پیشرفت

نمی دونم برای شماها هم پیش اومده که از پیشرفت علم تعجب کنید؟این چند روز اخیر که برای من پیش اومد که واقعا از یک ابتکار تعجب کنم.من تازگی ها کار با سایتهای تورنت رو شروع کردم.شما هم یک سرچی توی ویکی پدیا بکنید تا دستتون بیاد قضیه از چه قراره.اما به طور مختصر می گم که توی این روش به جای دانلود فایل از یک سرور چند نفر چند قسمت از فایل رو از هم دیگه دانلود می کنند و قسمتی رو که بعد از مدتی دانلود کردند برای یک نفر دیگه آپلود می کنند و این طوری حداکثر استفاده از پهنای باند انجام میشه!واقعا من خودم حیرت کردم از این ابتکار عمل و پیشرفت تکنولوژی.یکبار دیگه هم که این اتفاق افتاد وقتی بود که یک حافظه فلش یک گیگابایتی apacer خریدم که ابعادش حدود یک در یک هست!البته اسمشو نمی دونم وگرنه براتون می ذاشتم.یا این که این ابر رایانه ژانوس که واقعا قدرت پردازشش بالاست گر چه من خحقیقتا نمی تونم قدرت واقعیش رو درک کنم.توان انجام 8 میلیون میلیارد محاسبه در تنها یک ثانیه!واقعا شما می تونید درک کنید؟البته خیلی جالبه که همین اینترنت وانواع فضاپیماها و هواپیماهای مادون صوت و ....خودشون اخر پیشرفت تکنولوژی هستند اما در نظر ماها نمی اد!
در ضمن بگم که اگر شما هم از فایل تورنت استفاده می کنید میزان اپلودتون هم از محدودیت دانلودتون کم میشه!نکته ای که من همین الان فهمیدم و برام 3 گیگ تموم شد!
فیلم مرتال کمبت 3 رو دانلود کردم و دیدم.کیفیتش ریپ بود.این فیلمو یکی دو سال بعد از این که ساخته شده بود من توی ویدئو دیدم.البته چون بی کیفیت بود یک ربعشو بیشتر نگاه نکردم.این فیلم زمان خودش واقعا فیلم قشنگی بود وجلوه های کامپیوتریش خیلی جالب بود.البته هنوز هم ارزش دیدن داره و از جلوه های مثلا ویژه ومپایر خیلی قشنگتره.اما نکته ای که برای من جالب بود حرکات شخصیتهاش بود.من دیگه بعد از رفتن کلاس تکواندو به این حرکات مخصوصا حرکات پا خیلی دقت می کنم.حرکات پای هنرپیشه ها توی اون صحنه ای که می خوان اون چینی رو گردن بزنند و یاراش می رن نجاتش میدن واقعا قشنگ بود.دیگه من وقتی اینا رو می بینم می فهمم چقدر مشکله این حرکات پا.چون خودم توی باشگاه جر خوردم و هنوز هم خوب نمی زنم.اگر کسی از این جور فیلمها خوشش میاد حتما بره این فیلمو ببینه مخصوصا همین صحنه ای که گفتم چون واقعا کیف می کنه.
نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://howstuffworks.mihanblog.com

با سلام
اگر دوست داری بدونی هر چیزی که اطرافته چجوری کار میکنه یه سری به ما بزن.
مطمئنم که ضرر نمی کنی.
howstuffworks.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد