آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

شروعی سخت

کلاس های ترم تابستونی از دیروز شروع شد.دیروز واقعا خسته کننده بود.صبح که رفتم حذف و اضافه کردم و معادلات برداشتم.از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر کلاس بود.ولی استاد بعد از دو ساعت کلاس گفت برید تعطیله.امروز هم انقلاب داشتم.واقعا خسته کنندس مخصوصا این که کلاسش ۶ ساعتس.


امروز بالاخره نمره اخرین درسی که ازش می ترسیدم اومد.خدا رو شکر پاس شده بودم.من ترم قبل زمین شناسی و استاتیک برنامه نویسی رو پاس برداشتم و همشونم پاس کردم.البته نمره برنامه نویسی نیومده ولی انشالله پاس شدم.واقعا خیلی به نفعم شد که ۳ تا درس که پیش نیاز خیلی از درسا هست رو توی یک ترم پاس کردم.حتی اگه برنامه نویسی رو هم بیوفتم پاس شدن استاتیک می ارزه بهش حتی به مشروطی اون ترم!


بالاخره دیروز رفتم کلاس تکواندو.خود استاد نبود ولی نیم ساعتی ورزش ردم.می خوام اگر بشه سبک مبارزه کار کنم نه فرم زدن.اخه یعنی چی که کلی وقت بزاری و زحمت بکشی و فرم زدن یاد بگیری  و کمربند بگیری اما نتونی مبارزه کنی؟


فیلمی رو که دانلود کرده بودم همون ۷۰۰ مگیه انگار لینکش fake بوده. و ۷۰۰ مگ از محدودیت دانلود ما هم پرید.اینم از شانس ما.حالا می خوام فیلم ومپایر رو دانلود کنم.الان پارت ۳ از رپید شیر رو باید بدانلودم.دارم از سایت دانشگاه استفاده می کنم.تا ببینم این یکی چی میشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد