آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

آتلانتیس

دنیای پر هرج و مرج من

تکنولوژی

چند روزی هستش که سرویس adsl وصل شد.پنج شنبه درخواست داده بودم که سه شنبه با کلی بدبختی اونم اخر وقت اداری مخابرات وصلش کرد.واقعا سیستم دولتی خیلی مزخرفه.قبلا یک اشتراک 64 داشتم ولی این یکی 128 کیلوبایت سه ماهه با محدودیت 10 گیگ و مصرف شبانه رایگانه.سرعتش واقعا خوبه اما عالی نیست ولی به پولش خیلی می ارزه.واقعا 47 تومن که 10 تومنش هزینه نصبه وقیمت خودش 37 تومنه خیلی خوبه.مخصوصا این که شبا 4 ساعت می تونی بدون کنتور انداختن دانلود کنی.فیلم shooter رو دانلود کردم.کیفیتش خوب بود.فیلم چهار شگفت انگیز 2 رو هم دان کردم.بگذریم که پرده ای بود ولی می ارزید.کلا 200 مگ بود.سرعت دانلود در اکثر موارد 50 کیلوبایته که حتی می تونید در حین دانلود هم وبگردی کنید و این سرعت تغییر نمی کنه!100 مگ رو ظرف 35 دقیقه دانلود می کنه.اخ نمی دونید که چه حالی می ده!من که از رپید شیر متنفر بودم الان چون مشکل ریزوم ندارم از سرعت سایتش راضیم!فیلم Disturbia رو که مال 2007 هستش تازه دانلود کردم چیزی حدوده 700 مگه.اگر کلشو جمع کنم 5 ساعتی طول کشید.الان هم می خواستم ببینمش ولی انزیپ نمیشه.شانس ماست دیگه....
به نظر من دیگه ارزش نداره با خطوط دیال اپ کار کنید چون به ظاهر قیمتش کمتره.تازه مگه چقدر کمتره؟و غیر از اون سرعتش هم پایینتره.خدا نکنه مشکلی هم تو مخابرات پیش بیاد و سرعتا از لاکپشت به بچه لاکپشت تغییر رویه بدن.فقط برای ای دی اس ال باید یک هزینه اولیه که همون پول مودم هست بپردازید.در ضمن بعضی از سرویس دهنده ها مثل داتک و اسیا تک محدودیت دانلود هم ندارند!
شب اولی که اینترنت راه افتاد هیچ سایتی فیلر نبود.واقعا هیچ سایتی!حتی اون خفن هاش!منم فکر کردم این اینترنته بدون فیلتره اما فقط همون شب اینطوری بود!توی این دو شبه تمام سایتهای قبلی بعلاوه تمام ف ی ل ت ر ش ک ن ه ا ی موجود بکل فیلتر هستند.مثل این که اون شب سیستمشونو داشتن تغییر می دادند.بهرحال دیگه واقعا سریع سایتهای مورد دار رو پیدا می کنند.نمی دونم چکار کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد